titus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har internett via kabel fra Chello - 384/128 Kbps, det skal visstnok snart bli 512/128. Det er likevel fristende å bytte til Nextgentels Bravo abonnement som koster omtrent det samme og har 3 ganger så høy upload-hastighet (704/384). Men så kommer dette juletilbudet og ødelegger :smile: For + 125 kr pr måned får man 1024/512 i stedet. Hvilken glede kan jeg ha av dette - utover å se dagsrevyen på valgfritt tidspunkt? Jeg driver med fildeling med ftp-server, men det er jo begrenset hvor mange MB man egentlig kan ha glede av (dessuten blir jo harddisken veldig fort full). Synspunkter på om tilbudet fra Nextgentel er verdt å slå til på tas imot med takk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 har ngt selv, men man må binde seg for 2 år(for min del 2 nye år for å ha det tilbudet) og da takket jeg nei.. men hvorfor ikke betale litt ekstra vis du skal ha 2 års avtale alikavel.. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 1MBit linje er aldri å si nei takk til! Har du de 125 ekstra kronene så er det ikke noe negativt med mere båndbredde. Om du har mye trafikk på FTP serveren, så kan det være greit å ha litt til overs så du kan bruke selv. Så lenge de ikke har nedlastningsgrense, så er det vel ikke noe å stusse på! Klarer alltid å bruke opp 1MBit. Ellers om du ikke vil spandere på deg en 1MBit linje, så skift til NGT uansett. Det du har fra før er jo knapt nok bredbånd, om det finnes et mellombånd, så er det det du har. Lenke til kommentar
titus Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 10:30, skrev Dr3as:har ngt selv, men man må binde seg for 2 år(for min del 2 nye år for å ha det tilbudet) og da takket jeg nei.. men hvorfor ikke betale litt ekstra vis du skal ha 2 års avtale alikavel.. Tja, det er jo faktisk 30% dyrere med Charlie abonnementet, selv når det er på tilbud. Forøvrig må jeg binde meg i to år for å få en god pris fra Nextgentel også på Bravo-abonnementet, så det gjør ingen forskjell. [ Denne Melding var redigert av: titus på 2002-12-02 10:38 ] Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har Charlie fra NGT, og for å si det slik, du har aldri noe til overs om du setter opp en ftp server og gir ut adressen til et par venner. Eneste tiden jeg ikke har spesielt aktivitet er når jeg skrur av alt av fildelings tjenester. Ellers så tror jeg det er litt forvirring ute og går med denne bindingstiden. Jeg snakket med NGT sin kundeservice og de sa at det ikke er binding av abbonemanget, men prisen. Så vil du si opp innen de 2 årene så skal det ikke være noe problem. Hadde det ikke vert slik så hadde ikke jeg heller turt å binde meg :smile: Ta deg en liten telefon til Bredbåndstelefonen til NGT og hør hva de har å si om det. Skal være null ventetid der i forhold til kundeservice :smile: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 UPC tilbyr 384kbit/s upload hastighet for 49,- ekstra i måneden. Bare et lite tips. :smile: Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 ok kjøp NGT da det er dritt bra og du får mer hastighet enn det du betaler for Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 vel jeg binder meg ikke i 2 nye år. skal ha no bedre i løpet av den perioden der uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå