Gå til innhold

Asus GF4 TI4400 - Feilmeldinger

RMJ

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med dette kortet helt siden det var nytt (4 uker gammelt). Først og fremst bråker vifta, den skrangler. Av og til popper det opp feilmeldinger i Smartdoctor om at viften er ustabil og bør byttes. Så til problem nummer 2: Når jeg spiller popper det enten opp melding om at hovedkortet mitt ikke har en stabil 3.3V forsyning, kontakt leverandør, eller at mitt hovedkort ikke har en stabil 1.5 V forsyning, kontakt leverandør. Er det noen som har hatt samme opplevelsen, evnt. hva har dere gjort med dette.

ASUS P4PE - S/L/SATA/GD

Asus GF4 TI4400 Deluxe

Intel P4 2.4 (533)

Colorcase Elle-g

Enermax (Noisecontrol dempet)450w

Apacer 512MB DDR 2700

Plextor 48/24/48 sort

Samsung DVD sort

Zalman kabinettvifter

Western Digital 120GB (8MB cache)

[ Denne Melding var redigert av: RMJ på 2002-12-02 10:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det er en feil med kortet ditt, jeg har i allefall ikke hatt noen problemer med mitt.

om du har klokket FSB'en _kan_ det jo ha noe med dette å gjøre i og med at du da også klokker AGP/PCI porten samtidig..

anbefaler deg at du sender kortet tilbake, da får du helt sikkert et nytt :wink:

Mvh,. Jan Erik

Lenke til kommentar

Jeg har jo da et Asus P¤PE hovedkort. I manualen til hovedkortet mitt står det at det kun støtter 1.5V AGP kort. Asus Gf4 skal jo støtte både 1.5 og 3.3V eller er det jeg som misforstår? Pc'en funker helt greit bortsett fra disse feilmeldingene som avbryter spillingen min..........

Lenke til kommentar

Det stemmer at kortet ditt kan kjøres på 1.5V ja, men om spenningen er ustabil blir det jo fort noe annet, dette kan også være grunnen til at vifen bråker.

Har du prøvd med et annet kort for å se om det er kortet det er noe feil med?

For det _kan_ jo hende at det er hovedkortet ditt som gnager på grefikkortet..? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...