Gå til innhold

Blir du bakfull?

MaSo

Anbefalte innlegg

Som sagt blir du bakfull etter en fest eller lignende?

Jeg vet at det er relavtivt mange som våkner dagen etter med "skallebank" hodepine etc, at de følesr seg dårlig ovs.

Jeg for min del har aldri hatt dette problemet, jeg har det like bra som før jeg startet å drikke :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble det ikke før, men nå blir det bare verre og verre for hver gang. Den beste medisinen er å gå på jobb, helt jævlig første timen, men så blir du plutselig bra med en gang.

Er forresten mest om jeg drikker for mye sprit at jeg blir dårlig dagen etterpå. Øl går mer eller mindre greit, hvertfall hvis jeg holder det under 15 stk.

Lenke til kommentar

Blir fyllesyk noen ganger. Spørs hvor mye og hva jeg drikker.

Mitt tips er å drikke MYE vann før man legger seg, ikke drikke på tom mage, unngå f.eks. whisky og cognac, hive i seg noen tabletter med antihistaminer før man legger seg.

Man kan eventuelt slippe unna mye plager hvis man tar seg en joint på sengekanten før man står opp dagen etter.

Lenke til kommentar
Blir du ikke dårlig, drikker du for lite.

7863390[/snapback]

Hvordan er det da mulig å drikke for mye spirt, sovne i korte perioder, spy, gå hjem og spise masse og drikke masse vann, legge seg, og stå opp igjen dagen etterpå frisk og fin?

(gikk faktisk på trening også)

Lenke til kommentar
Kan ikke tenke meg du fikk noe særlig utbytte av den treningen. Bortkastet med andre ord.

7864147[/snapback]

Det var ikke det som var poenget med innlegget. Jeg ville bare frem til at det fint går an å unngå fyllesyke selv om man drikker for mye.

Forøvrig var det en fin økt med mye god teknikk, og langkjøring med 150 i puls.

Lenke til kommentar

For meg varierer dette veldig fra gang til gang.

Var en gang jeg drakk så mye øl og sprit at jeg ikke huska en flekk fra de siste timene.. Var helt 100% frisk dagen etter, ingen sur mage eller surrete hue..

Det var vel bare den gangen jeg drakk så mye at jeg ikke husker en skitt.. Satt ute hele kvelden? Spiste tung mat før vi drakk. Grillmat.

Så, ja.. har ofte klart å helle i meg en halvliter sprit og masse øl ute å bli dårlig dagen etter, men sist gang jeg drakk så drakk jeg jævli mye og da stod jeg opp 10 min etter jeg hadde lagt meg, sjangla bort til dass og spøy.. Var frisk i hode, men helt løen i magan hele dagen. Og tørst som FAEN.

Har ikke drukket meg stupfull så mange ganger egentlig.

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...