MaSo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Som sagt blir du bakfull etter en fest eller lignende? Jeg vet at det er relavtivt mange som våkner dagen etter med "skallebank" hodepine etc, at de følesr seg dårlig ovs. Jeg for min del har aldri hatt dette problemet, jeg har det like bra som før jeg startet å drikke Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ble det ikke før, men nå blir det bare verre og verre for hver gang. Den beste medisinen er å gå på jobb, helt jævlig første timen, men så blir du plutselig bra med en gang. Er forresten mest om jeg drikker for mye sprit at jeg blir dårlig dagen etterpå. Øl går mer eller mindre greit, hvertfall hvis jeg holder det under 15 stk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det varierer alt etter hva jeg drikker og hvor mye jeg drikker. Endret 3. februar 2007 av Plomma2 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Merker ingen ting dagen etterpå, er utrolig heldig Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Cola hjelper alltid for meg Kan hende på grunn av at jeg er avhengi av Cola da Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ble det ikke før, men nå blir det bare verre og verre for hver gang. 7861414[/snapback] Tror det er noe i det. Ifølge broren min ble han aldri fyllesyk før han rundet 20. Jeg er yngre enn han og blir det aldri. Men det kommer vel snart. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 De første gangene ble jeg aldri fyllesjuk Hovedgrunnen til det i mitt og de fleste andres tilfelle er at det etterhvert skal mer og mer alkohol til for å bli dritings.. kroppen bygger opp forsvaret mer og mer. Men fyllesjuka gjør den ikke noe med.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Et hett tips: Spis og drikk godt (skikkelig mat og vann) før du legger deg, så slipper du unna mye av fyllesyken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Blir fyllesyk noen ganger. Spørs hvor mye og hva jeg drikker. Mitt tips er å drikke MYE vann før man legger seg, ikke drikke på tom mage, unngå f.eks. whisky og cognac, hive i seg noen tabletter med antihistaminer før man legger seg. Man kan eventuelt slippe unna mye plager hvis man tar seg en joint på sengekanten før man står opp dagen etter. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Blir du ikke dårlig, drikker du for lite. Ble ikke noe særlig dårlig før, men det har blitt verre med årene. Hjelper mye å drikke mye vann før jeg legger meg, men det er få ganger jeg er edru nok til å huske det. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kommer ann på hvor mye jeg drikker. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Drikk opp vasken din når du kommer hjem, da slipper du unna det verste. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Blir du ikke dårlig, drikker du for lite. 7863390[/snapback] Hvordan er det da mulig å drikke for mye spirt, sovne i korte perioder, spy, gå hjem og spise masse og drikke masse vann, legge seg, og stå opp igjen dagen etterpå frisk og fin?(gikk faktisk på trening også) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke tenke meg du fikk noe særlig utbytte av den treningen. Bortkastet med andre ord. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke tenke meg du fikk noe særlig utbytte av den treningen. Bortkastet med andre ord. 7864147[/snapback] Det var ikke det som var poenget med innlegget. Jeg ville bare frem til at det fint går an å unngå fyllesyke selv om man drikker for mye.Forøvrig var det en fin økt med mye god teknikk, og langkjøring med 150 i puls. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Meget sjelden fyllesjuk (: Tror jeg har arva det fra mamma Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 For meg varierer dette veldig fra gang til gang. Var en gang jeg drakk så mye øl og sprit at jeg ikke huska en flekk fra de siste timene.. Var helt 100% frisk dagen etter, ingen sur mage eller surrete hue.. Det var vel bare den gangen jeg drakk så mye at jeg ikke husker en skitt.. Satt ute hele kvelden? Spiste tung mat før vi drakk. Grillmat. Så, ja.. har ofte klart å helle i meg en halvliter sprit og masse øl ute å bli dårlig dagen etter, men sist gang jeg drakk så drakk jeg jævli mye og da stod jeg opp 10 min etter jeg hadde lagt meg, sjangla bort til dass og spøy.. Var frisk i hode, men helt løen i magan hele dagen. Og tørst som FAEN. Har ikke drukket meg stupfull så mange ganger egentlig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ble som regel aldri fyllesjuk før, men skrotten er ikke like sprek som den engang var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå