minimee Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takker for svar! Ble litt usikker nå, har planer om å instalere alt på nytt unz! meneh.. Har et X850 agp kort stående på det gamle kortet blir veldig teit å kjøpe alt nytt nå.. får man nye hovedkort med agp? 7863351[/snapback] Nei ikke feilpost. 7874080[/snapback] Takk Takk alle sammen Avgjørelsen endte med at jeg bestiller Wd sin My book Takk for hjelpen! håper denne posten hjalp noen andre og da 7875210[/snapback] Nå har jeg brukt min WD mybook en stund, og jeg kan konkludere med at dette er en kjempedisk! Har klart å miste den i gulvet å den overlevde, så da har den hvrtfall fått godkjent av meg Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sjelden disker dauer umiddelbart av fall, det er vel heller sannsynlig at levetiden blir forkortet. Lenke til kommentar
minimee Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Sjelden disker dauer umiddelbart av fall, det er vel heller sannsynlig at levetiden blir forkortet. 8192946[/snapback] Får håpe det ikke skjer noe. Men hvis det skulle hende noe så har man jo hvertfall garanti, selvom hele poenget med en backupdisk forsvinner Skal skrive hvis den går dunken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå