Gå til innhold

Battlegrounds 2 beta 1.0b er ute

Anbefalte innlegg

Denne veldig orginale moden er ute med ny verson av moden sin til HL2 eller hva det HL2 deathmatch, husker ikkke helt.

Spillet går ut på at man spiller enten som amerikaner eller britte under den amerikanske revulusons krigen.

Det er 3 forskjellige klasser på hvert lag.

En vanlig soldat, han skader mest, men har dårlig nøyaktighet osv.

du her en offiser som er cqb klassen, han har sverd og pistol.

så har du "sniper" klassen, den skader mer enn vanlig soldat og bruker rifle derfor har de mye høyere treffsikkerhet.

Det er altid 3-4 servere som har en del folk som spiller. og det er aldri noe problem å få spillt.

Det kuleste med moden er røykeffektene som kommer fra våpene, er man 3-5 folk som står nærme og skyter samtidig forsvinner store deler av området i røyk.

man kan også bare skyte et skudd før man må lade om, noe som gjør at det er veldig anderledes fra andre spill der ute.

link til siden og en del mirrors for nedlasting

http://www.bgmod.com/

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt modden en del nå, og jeg synes den er utrolig skuffende så langt. Alt virker så gammelt ut. Grafikken er horribel, modellene er tydeligvis beholdt fra den gamle HL1-modden, og våpenmodellene er også ufyselige. Lydkvaliteten er helt elendig. Høres ut som at en person har spilt inn alle lydene i modden med en elendig billig-mikrofon og munnen sin. Gameplay-messig er modden også dårlig. Det å stikke med bajonetten... vel, det funker bare ikke. Når jeg stikker i en fyr, og treffer han, forventer jeg at han skal bli truffet. Måten man stikker på er også tåpelig.

Det ENESTE som er imponerende med modden, er den realistiske røyken som kommer ut av børsene når de skyter, samt at de har fått til ladingen av våpnene ganske så realistisk (men nå hjelper det lite da grafikken er så stygg at man må knipe igjen øynene hver gang man lader om).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...