henriklov Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 HEi Jeg sliter med følgende: I noen spill får jeg "slow-motion" og dette er naturlig nok j**** irriterende. Spillene fungerer jo, men alt går altså i sakte film. Helt latterlig.. Har bare opplevd dette i spillene "rallisport challenge" og "james bond:nightfire". Maskin: MSI hovedkort med XP2000+, Gainward Geforce4, WinXP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har et lignende problem med Half-Life og Mafia.(singleplayern). Og kun på enkelte steder. Det er som om signalene fra musa først kommer frem til maskinen 1 sekund etterpå. Men slow motion? Mener du drastisk tap i framerate? Sånn at det hakker veldig. Eller slow motion som i Max Payne? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Da dette skjedde med meg tror jeg det hjalp å skru av vsync. [ Denne Melding var redigert av: Goldfish på 2002-12-02 13:50 ] Lenke til kommentar
henriklov Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Har et lignende problem med Half-Life og Mafia.(singleplayern). Og kun på enkelte steder. Det er som om signalene fra musa først kommer frem til maskinen 1 sekund etterpå. Men slow motion? Mener du drastisk tap i framerate? Sånn at det hakker veldig. Eller slow motion som i Max Payne? Bitex, takk for svar. Det hakker ikke i det hele tatt. Jeg har slow motion akkurat som i Max Payne. Opplevde de samme problemene på demoen av splinter cell Goldfish,hvordan skrur jeg av Vsync? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå