Footy Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjpat spørsmål. Hadde en elite quest her om dagen. Blizzard anbefalte 3 man, men jeg prøver alle slike quest solo føre jeg finner flere (fleste gangene får jeg det til). Her var det umulig, så jeg endte opp med å bare kite mobben til nærmeste by hvor vaktene slakta den fint, men... Problemet ble at jeg ikke får "killen" fordi jeg ikke dreper mange nok % på beistet, vaktene ordner alt. Så spørmålet er, hvor mange % må jeg faktisk drepe før mobben blir min og jeg kan få hjelp av vaktene? takker... Lenke til kommentar
knux Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 du må vel bare ha siste blow for å få killen tenker jeg o_O Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har ikke peiling på hvor mange %, men du må "tagge" mobben før vakter kan hjelpe deg så å få siste blow hjelper ikke. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 drev med noe slikt noe selv . for og være på den sikre siden burde du ta i alle fall 50%. mulig det går med 20-30 også. men 5-10% tror jeg ikke går. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 50% kan være vanskelig... skal prøve på 20-30% i kveld Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 det er 50%. men husk at dersom du pull'er den med deg til vaktene (og gjør en 20% på det) før du dumper aggro over på vaktene ved å slutte å angripe, så kan du bruke en bandasje elelr lignende også dps'e hard slik at du får fyllt resten av dine 50% Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tok den store elite-elekken i Nagrand på dette viset, men skadet maks 5% på den, og fikk kill. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 det er utrolig lett å teste dette, ta nærmeste mob utenfor byen du står i, tag den og dra den med til vaktene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tok den store elite-elekken i Nagrand på dette viset, men skadet maks 5% på den, og fikk kill. 7861576[/snapback] Tror de fleste nye quests (om ikke alle) i TBC har endret på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå