m0zzdart Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Noen som har forslag til gode virusprogram jeg kan bruke? og brannmur? spyware/addaware? Endret 3. februar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Avast og MacAfee Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 AVG Free 7.5 til spyware bruker jeg ad-aware av og til. holder for min del. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 NOD32 er eit av dei beste antivirusprogramma, men det er ikkje gratis. AntiVir er gratis og bra. Og så har vi AVG og avast! TIL Spyware likar eg Spybot S&D og Ad-Aware Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 AVG Free 7.5 til spyware bruker jeg ad-aware av og til. holder for min del. 7861264[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv. Har brukt de to antivirusprogrammene i snart 3 år og er storfornøyd Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 norton drar så mye av CPU'en på pc'n synes jeg. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 norton drar så mye av CPU'en på pc'n synes jeg. 7861505[/snapback] Ikke hos meg Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 norton drar så mye av CPU'en på pc'n synes jeg. 7861505[/snapback] Ja, det er riktig det. Samtlige tester viser at Norton stjeler uhorvelig mye ressurser i forhold til andre antivirusprogram. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 her er list/test med gratis antispyware: http://www.hardware.no/tester/programvare/...rogrammer/35344 og her antivirus programmer ( ikke gratis ): http://www.hardware.no/tester/nettverk_og_...spakker/16855/1 med konklusjon: Trend Micro PC-cillin Svært brukervenlig, har ingen store mangler. Er samtidig den billigste pakken i testen. Karakter: 6 Pris: 400kr. Kaspersky Personal Security En solid samlepakke, som er enkel å bruke. Spamløsning med i prisen. Karakter: 5 Pris: 500kr. Norton Internet Security 2005 En pakke som er svært enkel å bruke, men koster dobbelt så mye som testvinneren. Karakter: 5 Pris: 800kr. McAfee Internet Security Suite Solid pakke som er enkel å bruke, når den først er installert. Gode ekstrafunksjoner, men har noen feil og mangler. Karakter: 4 Pris: ca 600kr. Norman Internet Control Pakken har seriøse mangler, og lagrer ikke sikkerhetsinnstillingene mellom oppstarter. Brukervenligheten er alt for dårlig. Karakter: 2 Pris: ca 550kr. Panda Platinum 2005 Internet Security God brukervenlighet, men pakken gjør skade på e-postfiler i enkelte e-postprogrammer. Brannmuren har også hull. Karakter: 2 Pris: 563kr. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har forslag til gode virusprogram jeg kan bruke? 7861075[/snapback] Kanskje en ide å holde seg unna virus da Tviler litt på om det er så mange gode virusprogram, antivirus er det flere av. Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har litt problemer med avg på Vista jeg, får feilmelding etter oppstart at AVG Control Center ikke kan starte. Noen sekunder etterpå kan jeg starte det manuelt, så er ikke noe big deal, men litt irriterende. Søkt litt rundt på nettet og ser det er en del som har/hadde samme problemet, men har ikke funnet noen løsning enda. Noen som vet? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Har litt problemer med avg på Vista jeg, får feilmelding etter oppstart at AVG Control Center ikke kan starte. Noen sekunder etterpå kan jeg starte det manuelt, så er ikke noe big deal, men litt irriterende. Søkt litt rundt på nettet og ser det er en del som har/hadde samme problemet, men har ikke funnet noen løsning enda. Noen som vet? 7862429[/snapback] serriøst da. reinstaler? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvis du skal bruke noen kroner på et bra virusprogram, må du kjøpe NOD32! Det er absolutt det beste og minst ressurskrevende programmet som finnes..etter mitt syn ihvertfall! http://www.nod32norway.com/site.asp?page=onlineshop Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hva koster det og hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hva koster det og hvor lenge varer det? 7897058[/snapback] her er prisene og varighet: http://www.nod32norway.com/site.asp?page=onlineshop men husk, etter ett år kan du fornye ditt abonnement med rabat ( ca nkr. 100,00 per år ) jeg er helt enige med alansmith angående nod32. lykke til ps. det viser seg at du ikke har lest innlegget til alansmith, ellers har du vist priser og varighet. NOD32 - one user, one year license Windows 95/98/ME/NT/2000/XP - one workstation This includes updates and upgrades of NOD32 and support via e-mail and phone for one year. Endret 8. februar 2007 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå