mortenchr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Som emnetittelen sier , så er ipx ikke tilgjengelig i red alert 2. jeg fant tilbake spillet her om dagen og skulle teste det ut mot en kamerat og da må man ha på ipx. under der det står ipx not ava.. kan jeg skrive inn socket number og destination number. Noen som vet hva jeg skal fylle ut der? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Regner med at du må legge inn ipx/spx protokollen som var mye brukt av eldre spill og windows versjoner (95-98) Gå til kontroll panel velg "Nettverks- og Internett-tilkoblinger" velg nettverkstilkobliner, og finn den koblingen som går mot internett, mest sannsynlig "Lokal tilkobling" om du bruker ADSL via nettverk. Gå til egenskaper og gå på "installer" finn protokoll og velg "NWLink IPX/SPX/NetBios-kompatibel transportprotokoll" Mulig dette krever en restart av windows, men det burde ihvertfall funke Endret 3. februar 2007 av Drkangel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå