Jonhoo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Heisann folkens =) Jeg holder på å sette opp en nettside med underdomener.. Tingen er at jeg ikke klarer å koble til noen av dem fra min nettforbindelse hjemme.. Hvis jeg bruker tjenester som Proxify eller ber kompiser av meg prøve å komme inn så har de ikke noe problem med det.. Det virker som om NextGenTel ikke har flushet DNS serverene sine på en stund, og dermed ikke klarer å resolve adressene.. Noen som vet når de vanligvis gjør dette? Eller evt. andre løsninger på problemet.. Jon BTW: Hvorfor ligger nettverk under Hardware? Det er jo ikke bare snakk om rutere og nettverkskort her... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 BTW: Hvorfor ligger nettverk under Hardware? Det er jo ikke bare snakk om rutere og nettverkskort her... 7860940[/snapback] Likeså at programvare ligger under hardware.no. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har du prøvd å skrive ipconfig /flushdns i run -> cmd? Det kan hende at det er din maskin som ikke har oppdatert dns'en Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Du kan evt. legge inn en annen DNS-adresse enn NGT sine. En veldig bra og åpen DNS-server er PowerTech sin. IPene til DNS-serverne er 195.159.0.100 og 195.159.0.200. Endret 3. februar 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Det løste seg =) De oppdaterte serverene i går rundt tolv.. Synes fortsatt ikke oppdatering én gang per 24 timer er bra nok da... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg også hadde dette problemet før jeg kjøpte mitt eget domene .Bruke DynDNS.org da. Modemet hadde funksjon for DynDNS så.. prøvde å gå på viiite.sytes.net feks og kom bare til en side på modemet. Men etter at jeg kjøpte mitt eget domene til 100-200kr med domeneshop fungerte alt pørfi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå