Sinsen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, jeg kjøpte blant annet et par OCZ minnebrikker i går, den ene av disse fører til at maskina ikke vil boote, reagere, pipe, eller noe som helst, det eneste som skjer er at viftene fyrer igang. Pleier det å være en ren formalitet å bytte dette? Nye på dagen? Eller må det testes og forskes på om jeg har vært slem og ødelagt dem selv? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, jeg kjøpte blant annet et par OCZ minnebrikker i går, den ene av disse fører til at maskina ikke vil boote, reagere, pipe, eller noe som helst, det eneste som skjer er at viftene fyrer igang. Pleier det å være en ren formalitet å bytte dette? Nye på dagen? Eller må det testes og forskes på om jeg har vært slem og ødelagt dem selv? 7860879[/snapback] hvis ikke minnebrikken sitter skikkelig i, kan det medføre svart skjerm og diverse. prøv å ta ut brikken og sett den i igjen og se.. Skikkelig.. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hei, jeg kjøpte blant annet et par OCZ minnebrikker i går, den ene av disse fører til at maskina ikke vil boote, reagere, pipe, eller noe som helst, det eneste som skjer er at viftene fyrer igang. Pleier det å være en ren formalitet å bytte dette? Nye på dagen? Eller må det testes og forskes på om jeg har vært slem og ødelagt dem selv? 7860879[/snapback] hvis ikke minnebrikken sitter skikkelig i, kan det medføre svart skjerm og diverse. prøv å ta ut brikken og sett den i igjen og se.. Skikkelig.. 7861126[/snapback] Ja, har forsøkt mange ganger, den ene brikken fungerer ikke i noen av sporene, den andre i alle... Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Er det noen som har erfaring med Netshop-Oslo og dette? Er de ålreite og gir deg et nytt sett på dagen, eller må man vente i ukesvis på at de skal testes osv? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Generelt sett må man vel ha en grunn for å bytte en vare. Dersom du fremsetter at det er feil på brikkene, vil de ta dem inn og teste dem først. Hvis du har kjøpt fra en nettbutikk, har du 14 dagers angrerett. Angreretten innebærer at du betaler returporto, og at nettbutikken refunderer kjøpssummen. Hvis du angrer deg ETTER at angrefristen er gått ut, er det opp til hver enkelt leverandør om de vil ta en vare i retur. Noen gjør dette, men man får kanskje ikke tilbake den fulle kjøpssummen. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Generelt sett må man vel ha en grunn for å bytte en vare. Dersom du fremsetter at det er feil på brikkene, vil de ta dem inn og teste dem først. Hvis du har kjøpt fra en nettbutikk, har du 14 dagers angrerett. Angreretten innebærer at du betaler returporto, og at nettbutikken refunderer kjøpssummen. Hvis du angrer deg ETTER at angrefristen er gått ut, er det opp til hver enkelt leverandør om de vil ta en vare i retur. Noen gjør dette, men man får kanskje ikke tilbake den fulle kjøpssummen. 7874829[/snapback] Disse varene ble betalt kontant hos Netshop sin osloavdeling, så da kan jeg desverre ikke angre på kjøpet... så, må vel vente på at de blir testet. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 er ikke kjøpsloven slik at du har 14dagers eller 10dagers angrefrist? uansett hvor du kjøper sakene? Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 er ikke kjøpsloven slik at du har 14dagers eller 10dagers angrefrist?uansett hvor du kjøper sakene? 7878808[/snapback] Nei, det gjelder desverre bare ved onlinekjøp, postordre, dørselger osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Min erfaring med Netshop er meget god. der sendte de meg faktisk erstatningsbrikka i forveien slik at jeg hadde en fungerende PC før jeg sendte inn min defekte. Men så hadde jeg fått testet den ganske godt med Memtest86 først da. Ta en prat med dem du og oppfør deg som folk, så hjelper de deg sikkert Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Min erfaring med Netshop er meget god. der sendte de meg faktisk erstatningsbrikka i forveien slik at jeg hadde en fungerende PC før jeg sendte inn min defekte. Men så hadde jeg fått testet den ganske godt med Memtest86 først da. Ta en prat med dem du og oppfør deg som folk, så hjelper de deg sikkert 7878906[/snapback] Ja, jeg prøvde å være på mitt mest sjarmerende ovenfor jenta i hentebua på Grorud, men jeg måtte pent vente på at den ble testa uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå