PreN Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Får denne beskjeden når jeg skal starte pcen: Reboot and Select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. 1. boost device: Hard Drive 2. Boot Device: CDROM 3. Boot Device: floppy Prøvde å putte inn Windows cden i cdrommen, men det fungerte heller ikke. Nettopp bytta strømforsyning. Hva må jeg gjøre? Endret 3. februar 2007 av PreN Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Gå inn i bois og forandre oppstartsrekkefølgen til floppy, cd-rom, hdd. Eventuelt cd, hdd, floppy dersom du ikke har bryk for å boote fra diskett. Dersom du ikke vet hvordan du kommer inn i bios er det grundig beskrevet utallige ganger på forumet. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 har jo vært i bios siden jeg veit hva 1. 2. 3. boot device er, men problemet var at jeg hadde glemt å koble til strømpluggene til hardiskene haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå