Bruker-88036 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei. Jeg satt og så gjennom bildene mine og la merke til dette. Syns det er noe som ikke er riktig her. Blir på en måte svimmel av å se på det. Er det pga at det er 18mm på kit objektivet (Canon)? Hva syns dere? Er det bare jeg som tuller? Endret 3. februar 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg blir ikke svimmel, nei, men bildet var ikke det beste jeg har sett. Fine farger og god bildekvalitet, men mangler noe å sette øynene på. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg blir ikke svimmel, nei, men bildet var ikke det beste jeg har sett. Fine farger og god bildekvalitet, men mangler noe å sette øynene på. 7861035[/snapback] Neida, er nok bare meg som blir svimmel ved å tenke på da bildet ble tatt. Er ett jaktbilde. (Var ett rent helvete å gå i skogen da. Men lyden ble jo veldig dempet også..) Men du sier noe å sette øynene på? Hva med noe slikt da? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mye bedre, men fortsatt litt ensformet. Men ellers veldig fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå