HulkHaugen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei. har tenkt å rippe inn noen musikk cder og noen dvd filmer jeg har, og da trenger jeg 2 gode programmer. (Hvis ikke det finnes et komplett). Jeg vil kunne rippe rett fra cd til mp3 lame 192kbps med id3-tagging. Hva kan anbefales? Og et program for å rippe fra dvd til xvid som gir god kvalitet. Har prøvd noen programer, men de bare suttrer om brennesperre hele tiden.... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Audiograbber er fin for ripping av CD-ar. Både det og LAME kan lastast ned her. Der står og forklart kva du må gjere for å kunne bruke LAME. For å rippe DVD-ar skal DVD Decrypter for ripping og AutoGK for konvertering til XviD vere bra. I AutoGK skal ein bruke ei IFO-fil som Input file, ikkje VOB-filer. Sjå forøvrig denne tråden av Zappza. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 #1 DVD Ripper er bra til dvd ripping. Det er riktignok ikke gratis men du kan jo "kjøpe" det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå