Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny Komplett-PC -spør etter networking controller

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk min ny PC på døra fra Komplett i går kveld. SGledet meg som en unge til å få fyrt den opp, men opplevelsen ble litt amputert. For det første, så ser det ikke ut til at Komplett har sendt med antivirus-programmet som skulle følge med (greit nok).

Men..... når maskinen har startet opp, så ber den meg sette inn disketten NVIDIA nForce Networking Controller. Hva betyr dette? Jeg har ikke fått med noen CD som heter noe i nærheten av dette. Faktisk er det nesten ingen CDer med i pakka.

OS er XP Media Center SP 2.

Håper noen kan hjelpe. Er dette noe jeg kan laste ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Fikk min ny PC på døra fra Komplett i går kveld. SGledet meg som en unge til å få fyrt den opp, men opplevelsen ble litt amputert. For det første, så ser det ikke ut til at Komplett har sendt med antivirus-programmet som skulle følge med (greit nok).

Men..... når maskinen har startet opp, så ber den meg sette inn disketten NVIDIA nForce Networking Controller. Hva betyr dette? Jeg har ikke fått med noen CD som heter noe i nærheten av dette. Faktisk er det nesten ingen CDer med i pakka.

OS er XP Media Center SP 2.

Håper noen kan hjelpe. Er dette noe jeg kan laste ned?

7860795[/snapback]

Har du et ekstra nettverkskort eller bruker du det intergrerte? Uansett så burde du fått med cd`en til hovedkortet ditt, I såfall legger du bare inn chipset driverne på nytt, og voila! Har du tillgang til nettet laster du ned nettverksdrivere fra produsenten sin hjemmeside og legger inn på nytt. Hadde dette "problemt" selv etter kjøp av maskin på komplett. Men jeg fikk med en bunch med programvare, inkl. Asus sin cd.

Svein

Lenke til kommentar

Har du et ekstra nettverkskort eller bruker du det intergrerte? Uansett så burde du fått med cd`en til hovedkortet ditt, I såfall legger du bare inn chipset driverne på nytt, og voila! Har du tillgang til nettet laster du ned nettverksdrivere fra produsenten sin hjemmeside og legger inn på nytt. Hadde dette "problemt" selv etter kjøp av maskin på komplett. Men jeg fikk med en bunch med programvare, inkl. Asus sin cd.

Svein

7860825[/snapback]

Nydelig! Da tror jeg rett og slett at dette problemet er løst. Visste ikke at det var CD-ROMen til hovedkortet det var snakk om. DEN hadde jeg fått med :)

Sjekker om det funker nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...