Julia Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Fdisk ligger ikke som et alternativ når jeg skriver help, i dos, når jeg skal formatere. Hva burde jeg gjøre for å formatere? format c: går ikke, noe må være galt Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Om du har en oppstartdiskett, for eksempel til windows98, kan du boote med den og komme deg inn i fdisk derfra, det er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Start for eksempel opp med Windows 98 SE CDen, start maskinen med CD-ROM, gå inn i win98 mappa på CD-ROMen og skriv fdisk. Lenke til kommentar
Julia Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 INgen bootdisk jeg hittil har forsøkt å laste ned, klarer å lagre seg på en diskett. har xp og 200 installasjons CD. Noen som har en bootdisk for 98 ( se? ) Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Som standard på en vanlig oppstartdiskett ligger ikke verken fdisk eller format programmene med. Om du da lager en oppstartdiskett i Windows 95 eller 98, så kommer begge de programmene med, men i ME av en eller annen grunn, har de utelatt format.exe! Så den må du kopiere inn manuelt. Du finner den i C:WINDOWSCOMMAND> mappen. OBS! fdisk fungerer ikke som partitionmagic. Sletter du en parisjon på en disk, så må HELE disken formateres. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Chief skrev (2002-12-02 10:12):Som standard på en vanlig oppstartdiskett ligger ikke verken fdisk eller format programmene med. Er WinME oppstarts diskette en standard oppstarts diskett?? Fdisk er standar. Det samme er format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå