objeCt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg er klar over at det er hundre postre om dette fra før av, men jeg har søkt over alt men ikke funnet noen svar på hva som er feilen... Det som skjer, er som med nesten alle andre, at PCen skrur seg av(Restarter) under litt krevene programmer feks. spill ol. Den kan også bare henge seg i Windows, som gjør at jeg må skru av pcen... Hardware: Intel Core 2 Duo 6700 2.67GHZ XFX GeForce 8800GTS Cooler Master eXtreme Power 600W ECS 945P-A(Husker ikke helt hva det heter, men er ganske likt det) 2042MB DDR2 Twinmos (2*1024MB) Etter den har skrudd seg av, har jeg sjekket Hendelseslista, system. Der er det et rødt kryss og det står det klokke slettet da den skrudde seg av... Feil meldingen lyder slik: Tjenesten Driver for parallell port kan ikke startes på grunn av følgende feil: Tjenesten kan ikke startes, enten fordi den er deaktivert, eller fordi den ikke har noen aktiverte enheter tilordnet. Jeg har også prøvd og bytte Minnemodullene. Har enda ikke prøvd å bare kjøre med en minnemodull, i og med at jeg har prøvd å bytte modullene... Det er heller ikke overoppheting, CPUen ligger på ca. 40-50 grader etter den har skrudd seg av... Det er ikke noe støv i pcen, siden den bare er en uke gammel. Jeg har bygd den selv. Har vært veldig forsiktig med komponentene under montering. Jeg har den nyeste skjermkort driveren Strømforsyningen står i kontakten i veggen Har ikke oppdatert Bios Noen som har peiling på hva dette kommer av? Er veldig takknemlig til alle svar Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Er det ingen som vil eller kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ta deg en tur inn i bios. Der kan du vel velge å disable paralell port. Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ta deg en tur inn i bios. Der kan du vel velge å disable paralell port. 7864371[/snapback] Ok, skal prøve det... Edit: Har prøvd å disable Paralell port, det hjelp heller ikke Men det var ganske mange andre mulig heter under paralell port... Noen som vet hvordan innstillingene skal være? Endret 3. februar 2007 av objeCt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå