Gå til innhold

Den enestående cKy tråden.

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Liker cKy veldig godt. De har mange bra sanger som er verdt å høre på. Sangene jeg liker best er Familiar Realm, Suddenly Tragic, Plastic Plan og Close yet far. Har hørt på dem ganske lenge.

Noen som vet om de kommer ut med ny cd/sanger i nermeste fremtid?

cKy filmene er jo også kule. Gjør mye syke ting som man ikke finner i Jackass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sink Into the Underground er sinnsykt fet.

7862864[/snapback]

En av de bedre det ja.

Ingen andre enn meg som liker "Shippensburg"? Syns den sangen er utrolig tøff. Beste sangen av CKY.

7863105[/snapback]

Shippesburg har et ganske tøft hoved-riff (eller hva man skal kalle det), mens ellers synes jeg den er helt grei.

Riffet som starter ca. 01:23 i As The Tables Turn er så utrolig herlig. Liker sound'en deres, men for mye kan bli ensformig.

7863175[/snapback]

Den sangen er jo en av de beste. Digger den fra første start. Liker det at de begynner rett på med alle instrumenter fra første sekund. Det riffet er høydepunktet. Sakker ned farten, liksom. Ellers er det som begynner rundt slutten ganske fett. Liker teksten også. :D

Har lett litt, men finner ingen info om de kommer med nye plater snart.

Håper de lager nytt album, og fortsetter i noenlunde samme stil framover. :thumbup:

EDIT: Deceit is striking gold er forøvrig en av de aller beste. Refrenget :love: .

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Synes CKY er meget bra. Fikk sangene inn i hjernen i forbindelse med CKY filmene. Så etter å ha sett alle CKY filmene, Jackass, Viva La Bam og Haggard så vil jeg si at sangene deres passer godt til sånne filmer :)

Sink into the underground er en av de beste synes jeg :)

Synes det er nokså genialt når Bam sender Jesse og resten av bandet inn på rommet til Phil og April for å vekke de midt på natten :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Og til topic: Jeg har hørt en låt som heter Brian's Lifestyle eller noe av det som stod at det var CKY. Jeg likte det svært dårlig :p

Kineserimitasjoner osv er jeg ikke særlig fan av.

7861170[/snapback]

CkY2k var en av filmene deres. De har laget tre-fire filmer med forskjellige humoristiske stunts og pranks. Den sangen er Brandon DiCamillo som har funnet på. En venn av bandet. Brians Freestyle heter sangen.

Se førstepost for mer utfyllende info om albumet "Volume 2" og "Cky-filmene".

7862604[/snapback]

Den er egentlig ikke en cky sang, men en GnarKill sang. Brandon DiCamillo, Bam Margera, Jess Margera og Matt Cole er med i det bandet.. veit ikke hvorfor låta er satt opp som en cKy-sang menne.... :hmm: og låta heter Bran's freestyle ikke Brian's, fordi Brandon DiCamillo kalles Bran... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...