erikstein Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har en helt ny Inspiron 9400. Har hatt winxp home på den i en mnds tid nå og det har fungert helt kurrant. Alt av hardware etc har fungert ypperlig. Bestemte meg for å oppgradere til Win Vista Home Premium OEM x64. Installerte, alt fungerer helt fint utenom minnekortleseren. Bluetooth fungerer siden den har innebygd støtte for Dell sine bluetooth kort. Siden jeg ikke bruker bluetooth så ofte, så skrudde jeg den av i win vista. Dvs at jeg høyreklikket på "bluetooth" ikonet nede på start og skrudde den av slik at ikonet blir rødt. Det blå bluetoothlyset slukket og jeg var fornøyd Etter å ha testet ca 30 programmer på vista samt diverste skjermkortdrivere, bestemte jeg meg for å formatere den på nytt slik at jeg fikk en så "clean" installasjon som mulig. Rebooter og installerer Win vista uten noen problemer, men da oppdager jeg at den ikke har installert Bluetooth? Får heller ikke aktivert den ved hjelp av Fn+F2 knappen. Har sjekket i bios og den står som enable. Har tatt en recovery med winxp uten at det hjalp. Den fungerer fortsatt ikke Noen som har peil på hva jeg kan gjøre/teste? Eller må jeg ringe dell support på mandag? Har testet "testprogrammet" til Dell uten at det har gitt noen tilbakemelding på at noe er feil.. Jeg er rådløs her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå