John Keats Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har etter to års pause fra programmering ( ble fanga av World of Warcraft ) har jeg bestemt meg for å fortsette å programmere litt.. Fått installert Dev C++ og rota fram boka: " Programmering i C++ " ( ISBN: 82-05-30733-4 ), lurte bare på om dette er en bra bok for nybegynnere? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg vil ikke anbefale boka nei. Syns den forklarer ting på en dårlig måte, og har ekstremt kjedelige eksempler :/ Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 uff... det er den jeg har... ;( Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hehe daså. Har dere en god bok dere kan annbefale? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ser de fleste anbefaler "Accelerated C++" ... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg syns "Programmering i C++" var en svært god bok. Nokså tørr og teoretisk, men det trengs en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå