camus77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 husker at jeg ved bruk av vga kabel fikk lyd i høytalere som var i pc skjermen, jeg har nå en lcd tv som jeg har koblet til pc`n, og hadde ett lite øyeblikk lyd i tv`n sin høyttaler.. men har ikke hørt noe mer der.. hvordan stiller jeg inn for å få lyden inn i tv via vga kabel fra maskin?? Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 plugger inn en lydkabel som du fikk da du kjøpte skjermen Lenke til kommentar
camus77 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 plugger inn en lydkabel som du fikk da du kjøpte skjermen 7860509[/snapback] hmmm, men er det i det hele tatt lyd signaler i vga kabelen?? Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 plugger inn en lydkabel som du fikk da du kjøpte skjermen 7860509[/snapback] hmmm, men er det i det hele tatt lyd signaler i vga kabelen?? 7860514[/snapback] det vet jeg ingenting om men har du driveren da?instalert den? Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 VGA er kun bilde. 7860529[/snapback] det er bare bilde i den det må være en annen kabel også.. fordi jeg har aldri vært borti at en vga kabel kan overføre musikk.. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Av de 3 som jeg kjenner som har lyd i skjermen (jeg er en av de), så har de både VGA eller DVI (meg) kabel OG 3.5mm plugg som kobles i skjermen... Som sagt, VGA/DVI er kun til bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå