Gå til innhold

Noen som har testet Neocron?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no fikk spillet på fredag, og vil sette i gang med testingen straks en av våre MMORPG-journalister er ferdig med andre oppdrag. Regner med at en grundig omtale kommer mot slutten av måneden, kanskje noe senere. Kommer helt an på hvor omfattende det er.

Lenke til kommentar

nei, men jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe det.

Tenker jeg venter til jeg har lest litt flere anmeldelser og til spillet er kvitt de vanlige barnesykdommene som denne typen spill har. Noe av forskjellen mellom dette og anarchy er at det kampene fungerer som de gjør i et vanlig FPS. Det gjør forhåpentligvis slik at det er din treffsikkerhet som avgjør om du treffer og ikke den vanlige rollespillflaksen.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte såvidt den åpne betaen, men ble skremt vekk av en million patcher. Autonedlastinga var bare å glemme, den hadde en fart på rundt 0.2KB/s, og når jeg lastet ned patchene manuellt fant programmet bare halvparten av dem og låste seg.

Men jeg prøvde den såkalte "singleplayerdemoen", og om resten av spillet er like forseggjort blir dette virkelig spennende.

Lenke til kommentar

Jeg spilte betaen ganske mye og synes spillet var skikkelig bra, utrolig mye å gjøre. Masse våpen, gadgets og kjøretøyer.

Jeg har testet en del MMORPG's i det siste, Earth & Beyond, Asheron's Call2, Shadowbane også da Neocron.

Og det eneste spillet jeg kunne tenkt meg å begynne å spille etter at det har gått live er Neocron.

Men jeg skal nok vente til SWG kommer før jeg skal kaste bort hele måneder foran PC'en igjen :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...