Gå til innhold

Hvordan bevise at jeg er den jeg er, elektronisk


Anbefalte innlegg

Vanskelig å finne en bra topic, men her er problemet,

 

Jeg har fått trøbbel med verifisering av VISA-kortet mitt på et nettsted jeg bruker ofte, og nå ber de meg sende en " governement issued ID " på mail for å verifisere hvem jeg er. Denne siden er basert i USA. Vil de ha kopi av førerkortet mitt? Eller visakortet? Hva slags ID som helst? Hva legger amerikanere i "government issued ID?"

 

Da må jeg vel dra et sted de har en scanner og ta kopi..har de sånt på Posten eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanskelig å finne en bra topic, men her er problemet,

 

Jeg har fått trøbbel med verifisering av VISA-kortet mitt på et nettsted jeg bruker ofte, og nå ber de meg sende en " governement issued ID " på mail for å verifisere hvem jeg er. Denne siden er basert i USA. Vil de ha kopi av førerkortet mitt? Eller visakortet? Hva slags ID som helst? Hva legger amerikanere i "government issued ID?"

 

Da må jeg vel dra et sted de har en scanner og ta kopi..har de sånt på Posten eller?

7860071[/snapback]

 

Hvilket nettsted er det snakk om?

Lenke til kommentar

Det er ikke svindelforsøk, det er jeg selv som har rota meg bort med å bruke forskjellige email-adresser med samme IP og 2 forskjellige kredittkort. Hva stedet heter er irrelevant, annet enn at det er svært seriøst. Jeg spør hva som er gyldig ID. Dette er et nettsted jeg har vært bruker av i flere år, og det er jeg selv som skrev til kundeservice for å få unbannet kontoen min. Dette var svaret jeg fikk.

 

Saken er som så at jeg har registrert 2 forskjellige kort på samme IP, med forskjellig email. Nå er begge kontoene blokkert pga sikkerhetsgrunner, og de åpnes ikke før jeg har sendt kopi av gyldig ID. Det er normal prosedyre, selv Telenor bruker det for å åpne stjålne telefoner. Så vennligst hold dere til topic :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...