JackBauer2 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jau, den kommer i slutten av februar, til Prada-butikker og enkelte utvalgte forretninger i 4 utvalgte land: "Britain, France, Germany and Italy". Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 pokker problemet er at enn hvor mye jeg hater nokia så kommer n95 til å bli en konkurent til denne Nå vet ikke jeg om LG med denne Pradaen klarer å lage et Sync program til pc(outlook) som er bedre en nivået på gamle comandore 64. Om nokia lager telefoner som utseendemessig er på linje med en forvokst 10 år gammal potet så kan de syncing og kalender alt hadde vært så mye enklere om Pradaen lå i butikken ganske så kjapt Ellers ser jeg ikke noe som helst fra LG fra denne messen her på Amobil Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Den Pradaen ser bra ut, rett og slett. Og den har for det meste mer og/eller bedre tech spec enn iPhone. Bortsett fra WiFi, harddisken på 8gb og at skjermoppløsningen er litt bedre på iPhonen, så virker Pradaen til å lede litt. Undrer dog på om det kan bli mye fingermerker på Pradaen, som det etter sigende ikke skulle bli på iPhone. Forhåpentligvis har LG tatt høyde for dette, og laget mobilen med materiale som ikke er veldig sensitivt og/eller som man kan tørke av veldig lett uten spesielle midler. Alt i alt er Pradaen veldig interessant, og den blir en sterk kandidat når jeg skal kjøpe mobil igjen snart. Regner med en pris på 7000-8000 kr uten abb i Norge, svenskeprisen tatt i betraktning. Endret 15. februar 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 "Regner med en pris på 7000-8000 kr uten abb i Norge, Svenskeprisen tatt i betraktning." Tja. Ser at VG antyder en pris på ca. 5500,- Me får sjå! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nye bilder. WOW! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Enten så har ikke LG stand i barcelona ellers så gir Amobil f.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 "Regner med en pris på 7000-8000 kr uten abb i Norge, Svenskeprisen tatt i betraktning."Tja. Ser at VG antyder en pris på ca. 5500,- Me får sjå! 7946671[/snapback] du spøker? regner med ca 3500; , den har jo nesten ingenting! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg spøker ikke - og den har alt jeg trenger, håper jeg (hvis det stemmer at den har video-opptak i 30fps). Prisantydninger på rundt 6000 har stått i alle artiklene om den, så.. Den har mye Apple ikke har, den kommer hit 1/2 år tidligere, så hvis du syns iPhone frister mer må du regne med å punge ut minst like mye. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) alt du trenger ja ... ikke så kravstor du da! iPhone skal koste 3400; ca for 8 giga modellen. man kan seriøst ikke sammenlikte de to. iPhone har mac os x, noe som er meget tiltrekkende for os mac brukere pradaen er ikke mer en LG! pradamerket er ikke så mye å betale for. max 4000; tenker jeg. Endret 15. februar 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 alt du trenger ja ... ikke så kravstor du da! iPhone skal koste 3400; ca for 8 giga modellen. man kan seriøst ikke sammenlikte de to. iPhone har mac os x, noe som er meget tiltrekkende for os mac brukere pradaen er ikke mer en LG! pradamerket er ikke så mye å betale for. max 4000; tenker jeg. 7947903[/snapback] Hvor får du det fra at iPhone skal koste 3400 for toppmodellen? Den skal jo koste $599 i USA, operatørlåst og med to års binding. Etter mine beregninger burde da iPhone koste ca. 8000 kroner i Norge når den kommer, uten operatørlås og binding. Og siden det ikke er lov å binde seg for to år i Norge, vil den kanskje koste ca. 6000 med abonnement og operatørlås Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) 599$ er uten abb. en telefon med et 2 mp kamera til 8000; vil jeg like å se... Ps: de skal selge også... Endret 15. februar 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) alt du trenger ja ... ikke så kravstor du da! iPhone skal koste 3400; ca for 8 giga modellen. man kan seriøst ikke sammenlikte de to. iPhone har mac os x, noe som er meget tiltrekkende for os mac brukere pradaen er ikke mer en LG! pradamerket er ikke så mye å betale for. max 4000; tenker jeg. 7947903[/snapback] bare fordi enkelte folk som bruker appleprodukter og det ekstremt middelmådige osx så betyr det ikke at alt de lager er bra og alt annet er dritt. ser mer potensiale i pradatelefonen en noe graps fra apple Endret 15. februar 2007 av Allfather Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 LG Prada har ingenting? Tror nok du bommer litt, SuperJanne. Apples iPhone toppmodell koster $599 _MED_ binding og lås. Forøvrig er det mye ved LG's Prada som er bra, og den har noen fordeler over iPhone. iPhones fordeler over Prada er litt bedre oppløsning på skjermen, Max OS X*, iTunes/iPod funksjonalitet**, 4-8 gb disk***, Quadband og WiFi. Pradaen har FM radio, utskiftbart batteri, litt mindre og lettere enn iPhone, USB 2.0, Macromedia Flash grensesnitt/støtte*, minnekortplass***, kommer snart i salg, bedre digital kamera og har muligens, i følge ryktene, også mulighet til videoopptak i 30 fps. * Vi vet ikke enda hvor godt dette vil fungere, og hvor stabilt det vil være i en mobiltelefon. Dette gjelder dog også til en viss grad Prada og Flash grensesnittet. ** Støtte for iTunes på samme måte som med iPod er bra, men ikke nødvendigvis for de som liker andre musikkbutikker og ikke vil ha "fastlåste" løsninger. Dette er tydelige tegn på proteksjonisme fra Apples side, men det er vel bare sånn det er. *** iPhone banker Prada når det kommer til lagring, uten tvil. På den andre side koster det ikke så mye for et 2 GB microSD kort, og selv om det bare er en fjerdedel av toppmodellen til Apple, så hjelper det på ganske godt. Lyden og mediespilleren på Pradaen skal også være temmelig bra, i følge de som har prøvd den. Nå regner jeg vel med at iPhone vil levere bra lyd og en flott medieløsning den også, men Apple har egentlig ikke vært så kjent for lyden, iPod-historikken tatt i betraktning. Designsmessig er det vel litt smak og behag, jeg liker designet på Pradaen veldig godt, men iPhone er ingen sinke den heller. Prismessig er det vel så langt mer eller mindre hipp som happ, litt avhengig av hvordan man ser det. Skal man ha Pradaen og ønsker noe lagringsplass, må man f.eks kjøpe et 2 GB microSD kort til ca 500 kr, og det må legges på prisen til Pradaen. På den andre side så må/bør man vel gjerne kjøpe en AppleCare plan til iPhone, spesielt med tanke på batteriskifting og tekniske problemer, og denne planen vil nok koste fra 500-1500 kroner for 2-3 år. Det skal også sies at hvis det er noen som "kopiert" noen her, så er det vel Apple som har kopiert LG. Det er et utvistelig faktum, med tanke på at LG viste denne teknologien lenge før Apple kom med sin iPhone. Når først det er sagt, så har vel både LG og Apple forsket på dette like lenge, så det har ikke så mye å si egentlig hvem som var "først" ute med dette. Jeg liker både iPhone og Prada jeg, men er ikke så blind at jeg ikke ser fordelene og ulempene med dem begge. Selv tror jeg at det blir en Prada på meg, ikke fordi jeg er så opptatt av Prada merket eller noen mote fantast, men fordi jeg synes telefonen er en ypperlig miks av design og teknikk, og har ting jeg vektlegger litt mer enn det iPhone har av goodies. Når det er sagt, så kan det godt hende at det blir iPhone etterpå, eller noe fra en annen produsent. Vil forøvrig le godt dersom jeg ser en Apple/Mac/iPhone fanatiker beskylde Prada kjøperne for å være det man kaller "trendhorer" eller "moteslaver". Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 "The Second Prada Phone to Debut Soon " "It is predicted that mobile TV and touch feedback technology are set to be added to Prada phone to be released in Korea in as early as April. " Bedre og bedre dag for dag! Syns denne så enda finere ut! Samme for meg om det står Prada på den eller ikke. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) 599$ er uten abb. en telefon med et 2 mp kamera til 8000; vil jeg like å se... Ps: de skal selge også... 7948957[/snapback] Hvor har du fått med deg at det er uten abonnement? Og den vil neppe selges uten abonnement i Norge. Tipper Apple vil at de som leverer abonnementet også skal støtte alle tjenestene som er bygd inn i iPhone. Tipper vi får se den enten hos Telenor eller hos Netcom, med 12 måneders binding, operatørlås og en relativt saftig pris. Apple skal tross alt fortsette å produsere iPod, så de vil nok sikre seg mot at iPhone blir en direkte konkurrent til iPoden. Ergo kan du legge 2000 kroner i iPod-biten av iPhone og minst 4000 i telefonbiten. Da snakker vi snille tall. Den vil aldri i livet koste under 6000. LioKaiser: Jepp, Apple er nok heller kjent for laber lydkvalitet i iPod-serien sin, så LG burde ikke ha problemer med å konkurrere på det området. Feinschmeckere som absolutt må ha iPod modder den slik at den får line out og kobler til ekstern, portabel forsterker. I tillegg er det vel mulig å få microSD på 4GB nå? Endret 15. februar 2007 av Marasmus Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Selv om jeg nok kommer til å handle denne føler jeg at jeg vet for lite om den Jeg har en LG telefon i dag(ke820) som jeg er storfonøyd med Men hvordan funker denne telefonen, hvor profft er innholdet, har den f.eks a2dp, rds radio, 3.5mm inngang for eget hodesett,hvordan er mp3 spilleren med tanke på oppsett(spillelister,band,album,albumbilder) Eneste jeg sliter med på min egen telefon er at alarmen ikke ringer om lyden skrus av....det er en håpløs løsning...hva med pradaen??? Så mange usvarte spørsmål Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) OFF TOPIC: Hvorfor skjer det stadig at bilder jeg legger ut blir borte etter en stund? De kan ligge der i flere timer for så å bli erstattet med teksten "user posted image ". Litt irriterende. ON TOPIC: Her er en dame som holder en mobiltelefon. Vet ikke hva dama heter, men mobilen heter Prada. Fillern, hun hadde navneskilt. Endret 17. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det forventes selvsagt at et attraktivt eksemplar av det motsatte kjønn, gjerne en kopi av eksemplaret over, følger med telefonen. Det skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
Simen90 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 599$ var vel låst til Cingular? Man skulle jo tro Apple må komme opp med en helt spesiell markedsføring eller pristilbud for at iPhone skal nå massene. iPod målgruppen har jo hovedsaklig vært ungdom og de bruker sjeldent 6000,- på en mobil. Tror nok også Prada-telefonen kommer til å selge betydelig bedre siden målgruppen blir en helt annen. Den motebevisste selvsikre voksne, eller 12-åringen som gjerne vil være det, vil jo definitivt tenne mer på Prada, en iPhone. Sier seg vel selv? Tviler på det kommer til å bli en "Battle of the Titans" med disse to. Bare håper iPhone finner sin nisje og at vi får oppfølgere fra Apple som kanskje blir betydelig billigere og bedre utstyrt i forhold til markedet. Og kanskje vi får se flere kun-touchscreen modeller innen disse når butikkhyllene? Håper og tror at flere kjente navn jobber i denne retningen! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Skulle likt å sett en Symbian-mobil med like kjapp responstid. gsmarena(?) har laget et par kjappe video-snutter av Prada'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå