tex_nex Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) jeg har ikke fattet dette med fysikk kort? mange har på forumet spekulerer på om de kan bruke sitt gammle grafikkort som fysikk kort når de kjøper nytt dx10 kort.. jeg lurer bare på om dette funker? jeg har et 7900gt som jeg lurer på om kan brukes som dette når jeg kjøper nytt om en stund.. vist dette går.. går det da også ann og blande ati og nvidia?:S jeg har lyst på R600 vist ikke så kan jeg jo sikkert kjøpe g80.. men men .. dette høres kanskje dumt ut.. men hadde vært fint og få klarhet i dette.. Endret 3. februar 2007 av tex_nex Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fysikkkort er bare laget for å gi litt ekstra ytelse i noen spill, det er ikke noe som kreves, grafikkkort kan ikke brukes som fysikkkort.. 7900gt burde holde en god stund, jeg kjøpte en bærbar i høst med 7900gs, den burde holde i 2-3 år etter erfaring.. Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 ok .. men da vet jeg det .. har bare hørt mange som har snakket om det.. jeg er en grafikk hore som noen sier . så .. jeg må ha nytt snart.. dx10 vett Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ATI skrøt tidligere at deres Shader Model 3.0-kompatible grafikkort kunne gjøre fysikkalkulasjoner, slik at de som benytter CrossFire kunne dedikere et skjermkort til fysikk. Men også nVidia jobber med en lignende løsning etter hva jeg forstår av denne artikkelen. Forøvrig finnes det en artikkel her om en treveis løsning med både grafikk og fysikk fra ATI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå