Propofol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) -------------------------- Tråden ble laget i fylla. Endret 4. februar 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tja, bytt treningsstudio. Eller tren med 30 til du klarer 35, også trener du med det til du klarer 40 osv.. 40 kilo er null stress å klare på kort tid med nok trening/hvile/kosthold. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Altså, kjære deg: alle må begynne et sted. Hvorfor skal det være flaut? Hvis du bor på en liten plass, er det kanskje en del eldre som trenger å kløyve ved. Kløyv denne vinteren og begynn med benkpress til sommeren. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du må bare inse at du ikke er like sterk som mange av de andre som trener sammens med deg. Du må tørre å prøve, hvis ikke vil du ikke bli noe sterkere. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Du må bare inse at du ikke er like sterk som mange av de andre som trener sammens med deg. Du må tørre å prøve, hvis ikke vil du ikke bli noe sterkere. 7859955[/snapback] Jupp Må vel det. Det som jeg sa, veldig rart egentlig, jeg har noen sinnyke triseps.. men biseps er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tjaa. Det er nok ikke fordi du har svake biceps at du sliter i benkpress. I benkpress bruker du bryst, triceps og skuldre. Men ikke vær flau over det, dem andre som trener der forstår nok at du ikke har trenet så lenge og hvis du bare gidder/tør så går det veldig fort oppover på kiloene, spessielt dem første 2-3 månedene Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Du må bare inse at du ikke er like sterk som mange av de andre som trener sammens med deg. Du må tørre å prøve, hvis ikke vil du ikke bli noe sterkere. 7859955[/snapback] Jupp Må vel det. Det som jeg sa, veldig rart egentlig, jeg har noen sinnyke triseps.. men biseps er ikke noe særlig. 7860077[/snapback] Altså.. Hva vil du karakterisere som sinnsyke triceps? Hva kjører du på i franskpress ? Benkpress er en kombinasjon av bryst, skuldre og triceps. Har du sinnsyke triceps, bør ikke 40 kg i benkpress være noe stress ! Endret 3. februar 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tar ikke mer enn noen måneder før du klarer 60-70 i benkpress om du trener skikkelig. Mye går egentlig på teknikk også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tar ikke mer enn noen måneder før du klarer 60-70 i benkpress om du trener skikkelig. Mye går egentlig på teknikk også. 7860876[/snapback] Jeg øker omtrent aldri i bryst. Bryst er en av de muskelgruppene jeg får best kontakt med, og blir mest støl i, men jeg øker utrolig sakte. Men uansett, man må bare stå på, ellers blir det aldri bedre. Tenk på det slik at nå kan du trene for å komme deg i form, for da blir det ikke så flaut å fortsette treninga når du flytter til et annet sted :] Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Første gang jeg løftet noe som helst i benk greide jeg 45 kg, trente i 2-3 måneder (med et rævdårlig kosthold) og jeg greide 85 kg. Veide 65 kg selv. Jeg trente ikke noe spesielt hard eller mye, det gikk bare fort. Bør være mulig for andre enn meg også. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Om du klarer noen reps på 30 så vil jeg anbefale å øke med 5% for hver trening, altså 1,5-2,5 kg (30-50 kg kalkulert økning). Om du nå tar 5 reps og 3 sett på 33 kg så gjør det ingenting om du tar 3 reps og 2 sett på 34,5kg. Det viktige uansett hvor lenge en har trent er å øke akkurat nok til at det forårsaker muskelvekst. Muskelfibre blir "skadet" under en treningsøkt og blir bygget opp igjen i tiden mellom treningene. Det blir alltid bygget opp mer muskelmasse enn en hadde i utgangspunktet. Dette igjen fører til en sterkere muskel. Da sier det seg selv at det viktige ikke er hvor mye en tar, men at en tar nok til å også kunne ta nok neste gang. Om treningen er riktig er den uansett bare halvparten av jobben. Det er et must å få i seg mer mat enn en gjorde når en ikke trente og samtidig sove tilstrekkelig. 8 timer er en god regel. Kjappe karbohydrater som en banan, rosiner el. etter trening tilfører kroppen kjapp næring slik at en ikke blir slapp så det er smart å få i seg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har store triseps-muskler. 7859925[/snapback] For det først : hahaha For det andre : gammel er du ? Er du over 15, så er det litt flaut ja.. Men alle må begynne et sted, å skifte treningsstudio hjelper ingen verdens ting. men å trene hjelper. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan vi få se et bilde av dine store Triceps? Vet du forresten hvilken muskel som er Triceps, siden du tror du bruker Biceps i benk begynner jeg å lure litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå