anderfo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er det noen som vet hva slags veske som egner seg best til slike kamera? Jeg antar det er flere enn Olympus som kan produsere vesker, og ofte er det ikke originalen som er billigst og best... Lenke til kommentar
permo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Eg kjøpte veske frå MPX, original til c-730 i ekte lær. Denne er eg veldig godt fornøgd med. Den har plass til minnekort og batteri i ei lita lomme ved sida av. I tillegg er den veldig liten slik at ein godt kan ha den i beltet (gjennomføring er laga). Vonar dette er til hjelp. Lenke til kommentar
permo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Eg kjøpte veske frå MPX, original til c-730 i ekte lær. Denne er eg veldig godt fornøgd med. Den har plass til minnekort og batteri i ei lita lomme ved sida av. I tillegg er den veldig liten slik at ein godt kan ha den i beltet (gjennomføring er laga). Vonar dette er til hjelp. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg synes personlig vesker fra Lowepro er de beste :smile:, har 3 slike i ulik størrelser; En til videokameraet, en til det analoge speilrefleksen og en til det digitale kameraet. De har mye ekstra plass og rom til å ha forskjellige ting i. I tillegg har de ett praktiskt regntrekk som enkelt kan tas frem og over bagen. I følge oversikten til Lowepro er det "D-res 30AW" som passer til ditt kamera: http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres30aw.html Lømarks Foto har denne til kr. 290,- : http://www.lomorks.no/digitilveske.htm Send de en mail på [email protected]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå