Gå til innhold

Hvilke av disse to pc'ene burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relativt horrible anbefalinger for en spill PC. Den fra komplett ville jeg så absolutt ikke valgt. Da måtte det ha blitt nr 2 fra trådstarter.

Men jeg hadde heller banka til å skrudd sammen en PC på komplett, bedt de montere alt sammen og installere Vista.

ASUS P5B

Intel Core 2 Duo E6300

Corsair PC5300 2GB kit Value

Samsung T166 320GB

Radeon x1650

Fotron Source 400W PSU

Kabinett - billigvarianten

Windows Vista Home Pre 32bit

Totalt, uten skjerm: kr 7.442,-

Dette er bare et eksempel på at du kan få en veldig god PC ved å velge deler selv. Skjermkortet er ikke blant de beste på markedet. Det er ingen av delene, egentlig. Med unntak av HDD og hovedkortet.

Hvis du skal ha ferdigmaskin, så må du gå med på et par kompromisser. Men du vil ofte oppleve at en ferdig maskin blir levert med en del andre ting enn bare selve maskinen, som f.eks programvare, mus og tastatur og skjerm.

Mitt tips er vel å følge lommeboka. Hold deg strikt til budsjett, ellers ryker du på en smell.

God helg :thumbup:

Lenke til kommentar
Merkelig at en "ekspert" som deg anbefaler x1650 til spilling :nei:

7861228[/snapback]

sa jeg ekspert? Og sa jeg at det skjermkortet var noe å skrive hjem om?

I think not.

Uansett, så vil trådstarter legge merke til at det koster å være kar når man skal spille på PC. Sånn er det bare.

Det var bare et tenkt alternativ, kjøp billigere ram, billigere disk, dropp hovedkortet til fordel for et som er billigere og kjøpt en AMD CPU, så har du plutselig pæng i fleng til et kult skjermkort.

Men da må du kanskje ha en bedre PSU, i tilfellet du skal ha noe kraftige saker.

Som jeg skrev: Man må gi og ta litt hvis man ønsker en lav pris, og en komplett maskin med OS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...