Donnie Darko Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg lurer på hvilken pc som er best i ytelse, skal bruke pc'en mest til spill, hvilke av disse to: http://www.dinside.no/php/art.php?id=365839 http://www.dinside.no/php/art.php?id=365846 Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jeg ville ha kjøpt nr.2 vis jeg hadde vært deg. den er litt kraftigere enn den andre. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hvis man ser på nr. 2 så ser man at skjermkortet ikke er så mye å skryte av. Skal jo bruke den emst til spill. Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hadde det vert opp til meg so hadde eg gått for data nr. 2 den er litt kraftigere, men som sagt, skjermkortet er ikke så alt for mye å skryte av. men det duger til litt "lettere" spilling Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva mener du med lettere spilling? Spiller mest Counter strike + Half Life 2 Vil gjerne kjøre på maks grafikk Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 det går nok helt fint det Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Det skjermkortet på nr. koster jo omtrent bare 960,-? Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 tror nok ikke det blir et problem. data nr.2 er generelt god Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Så pc nr. 2 tar HL uten problemer med maks grafikk? Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 tror ikke det skal bli noe problem. kanskje ikke med alt på max, men det vil klare ganske høye instillinger før det blir problemer(hakking) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Ok, så pc nr. 2 egner seg mest til meg? Pc nr. 1, tar ikke den HL like bra som pc nr. 2? Vil jo at pc'en skal kjøre vista lett. Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 pc nr.1 er god den altså, men den har jo "bare" 1gig med ram. vista krever sitt det også Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg ville ha valgt nr 1 p.g.a.: - Mye bedre cpu - Bedre skjermkort - pixelgaranti på lcd - Større harddisk Endret 3. februar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Dobbelt post *** Endret 3. februar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er helt åpen for andre forslag, men pc'en skal være ferdigbygget + at den må ha windows vista. Rundt 8000 - 10000,- Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10263 det er en bra pc med gode deler og vista Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Relativt horrible anbefalinger for en spill PC. Den fra komplett ville jeg så absolutt ikke valgt. Da måtte det ha blitt nr 2 fra trådstarter. Men jeg hadde heller banka til å skrudd sammen en PC på komplett, bedt de montere alt sammen og installere Vista. ASUS P5B Intel Core 2 Duo E6300 Corsair PC5300 2GB kit Value Samsung T166 320GB Radeon x1650 Fotron Source 400W PSU Kabinett - billigvarianten Windows Vista Home Pre 32bit Totalt, uten skjerm: kr 7.442,- Dette er bare et eksempel på at du kan få en veldig god PC ved å velge deler selv. Skjermkortet er ikke blant de beste på markedet. Det er ingen av delene, egentlig. Med unntak av HDD og hovedkortet. Hvis du skal ha ferdigmaskin, så må du gå med på et par kompromisser. Men du vil ofte oppleve at en ferdig maskin blir levert med en del andre ting enn bare selve maskinen, som f.eks programvare, mus og tastatur og skjerm. Mitt tips er vel å følge lommeboka. Hold deg strikt til budsjett, ellers ryker du på en smell. God helg Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Merkelig at en "ekspert" som deg anbefaler x1650 til spilling Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Merkelig at en "ekspert" som deg anbefaler x1650 til spilling 7861228[/snapback] sa jeg ekspert? Og sa jeg at det skjermkortet var noe å skrive hjem om? I think not. Uansett, så vil trådstarter legge merke til at det koster å være kar når man skal spille på PC. Sånn er det bare. Det var bare et tenkt alternativ, kjøp billigere ram, billigere disk, dropp hovedkortet til fordel for et som er billigere og kjøpt en AMD CPU, så har du plutselig pæng i fleng til et kult skjermkort. Men da må du kanskje ha en bedre PSU, i tilfellet du skal ha noe kraftige saker. Som jeg skrev: Man må gi og ta litt hvis man ønsker en lav pris, og en komplett maskin med OS. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10263 det er en bra pc med gode deler og vista 7861031[/snapback] den er god til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå