Melvin Snerken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei! Jeg liker veldig godt å lage "egne produkter", feks covers til software jeg har lastet ned. Eller filmer jeg har laget, eller bilder, plakater. osv.. Men jeg trenger en logo! Navnet er Granberg Media. Jeg trenger en logo som er like bra diger som veldig liten, og bør vere leselig skrift. Den bør vere slik at bakgrunnen kan værer gjennomsikting transperant. eller hva det nå heter. i .png selfølgelig. Takker Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Er vel snart så jeg må begynne å ta betalt.. Denne er det litt størrelse på, så om du vil ha den mindre skal jeg fikse det, eller bare sende deg psd-fila.. Endret 3. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Den bør vere slik at bakgrunnen kan værer gjennomsikting transperant. 7859620[/snapback] Logoen din var kul Keltern, men jeg vil ha den slik at den kan vere transperant. Slik at logoen bare er tekst.. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Den er gjennomsiktig.. men det vises ikke før du legger den mot andre bakgrunner.. men bare tekst altså? kan ikke det bli en litt kjedelig logo? Men for å gjøre det veldig enkelt da: Endret 3. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjempefin logo, Keltern. Det eneste jeg vi si er at hvis man forminsker den så vil det se ut som det står "Granero" Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Keltern: hvordan lagde du de stripene? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjempefin logo, Keltern.Det eneste jeg vi si er at hvis man forminsker den så vil det se ut som det står "Granero" 7863402[/snapback] Er ikke noe problem det, så lenge man tar utgangspunkt i psd-filen.. blir bedre da! Keltern: hvordan lagde du de stripene? 7863420[/snapback] Hvilke striper da mener du? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) tenkte på de svarte stripene som går på skrå, men jeg fikk det til selv med å bruke pattern. Endret 3. februar 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, var pattern jeg brukte også.. homemade da men, så det er kanskje ikke like pent som andre sine! :!: Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 lagde det selv jeg og. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Den er gjennomsiktig.. men det vises ikke før du legger den mot andre bakgrunner.. men bare tekst altså? kan ikke det bli en litt kjedelig logo? Men for å gjøre det veldig enkelt da: 7863078[/snapback] Flott Keltern Tror jeg vil bruke denne.. Men kan du ta å lage en lik bare med stor G? Bare for å se.. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Seff! Er ikke sikker på om jeg likte stor G av den fonten der men her er det iaff! Tok med begge bare for å være sikker.. Endret 3. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Aner ikke hva jeg skal si... La opp en med "Web2.0"-look også. PNG-filer ja... daså. Problemet er at jeg ikke aner hvordan man skal få vekk den stygge sirkelgreia (om man bruker transparancy). Men kan få det til å funke ved litt bruk av PS. Send PM så skal jeg gjøre det. granberg_media.pdf granberg_media2.pdf Endret 4. februar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Pent! Likte godt gloss'n på nr2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå