Gå til innhold

Førstegangsbærbar til jente 14 år

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en maskin til en jente på 14 år

Prisklasse: 5000-7000 kr

Spesifikasjoner:

Innebygd webcam (dette er et must)

Grei ytelse i spill

Noe hun kan ha på fanget når hun er hjemme.

Lagringsplass og minne går jeg utifra trenger ikke være mer enn 512 og 60gb

Jeg kunne godt tenkt meg at hun sparte 2000 til og kjøpte en macbook jeg da, men hun vil gjerne ha alternativer.

Skal brukes mye hjemme til chatting osv, men må ha mulighet til å kunne bruke i skolesammenheng.

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en maskin til en jente på 14 år

Prisklasse: 5000-7000 kr

Spesifikasjoner:

Innebygd webcam (dette er et must)

Grei ytelse i spill

Noe hun kan ha på fanget når hun er hjemme.

Lagringsplass og minne går jeg utifra trenger ikke være mer enn 512 og 60gb

Jeg kunne godt tenkt meg at hun sparte 2000 til og kjøpte en macbook jeg da, men hun vil gjerne ha alternativer.

Skal brukes mye hjemme til chatting osv, men må ha mulighet til å kunne bruke i skolesammenheng.

Takk for alle svar

7859494[/snapback]

macbook sprenger vel budsjettet med mer enn 2000 kr? og ytelse i spill (grafikkprosessor) på de billige macbookene er ikke noe særlig heller.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

14"

Hvis du kjøper denne med xp media center så kan du oppgradere til Vista mot kun å betale porto, vil da gå ut ifra at du da får vista home premium som da tilsvarer MCE. Vista basic er tilsvarende windows xp home.

1,3 mpix

Med 1,3 Mpix webkamera, tror hun på 14 blir misfornøyd med 0,3Mpix som den ovenfor. Bra cpu og grafikkort til prisen og nok minne.

Tror det er 1,3 Mpix på denne, men det har vært en del problemer med packard bell i følge forum på Hw.no.

Packard Bell

Lenke til kommentar
14"

Hvis du kjøper denne med xp media center så kan du oppgradere til Vista mot kun å betale porto, vil da gå ut ifra at du da får vista home premium som da tilsvarer MCE. Vista basic er tilsvarende windows xp home.

1,3 mpix

Med 1,3 Mpix webkamera, tror hun på 14 blir misfornøyd med 0,3Mpix som den ovenfor. Bra cpu og grafikkort til prisen og nok minne.

Tror det er 1,3 Mpix på denne, men det har vært en del problemer med packard bell i følge forum på Hw.no.

Packard Bell

7875318[/snapback]

1.3 mpix, der var et veldig godt forslag. Syns det var å vurdere herr trådstarter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...