Donald Zimp Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har en orginal Need for Speed Road Challenge CD! Denne virker helt fint i Win98, men ikke i XP. Jeg får melding om å sette inn game cd! Har noen en løsning på dette, slik at jeg (og barna) kan spille Need for Speed, etter at jeg installerte XP? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 xp har none problemer med det ja.. fortell meg hvilken bokstav er det du har cd rommen på eller? for hvis det er en vill som (g: h: osv ) bokstav kan det være d. jeg har selv hatt samme problemet med diablo 2.. hvis bokstaven er som i eksemple prøv å gjør cd rommen til d: eller e: Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 xp har none problemer med det ja.. fortell meg hvilken bokstav er det du har cd rommen på eller? for hvis det er en vill som (g: h: osv ) bokstav kan det være d. jeg har selv hatt samme problemet med diablo 2.. hvis bokstaven er som i eksemple prøv å gjør cd rommen til d: eller e: funket for meg... () Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 hvis dere ikke klarer å løse problemet hjelper det med en crack sånn at den ikke leter etter cden. kan jo hende det hjelper ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå