Gå til innhold

Støtter dette PSU´et P4?

ABautz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke se pluggene på bildet, men kommer det en 4-pin plugg som ser ut som et kvadrat? Ikke 4-pin i rekke som du plugger i hd osv...

Har du bare plugger til hd, cd-rom og diskettstasjon, så kan jeg med trygghet si at den ikke støtter det.

Lenke til kommentar

Jeg har et Asus P4PE Hovedkort. Hvis du ikke har en slik ATX +12v plugg (kvadratisk), så er det en ekstra slot på kortet hvor du plugger inn en vanlig +12 plugg. (Samme som du bruker til harddisk o.l) Du kan dermed bruke en AT strømforsyning til Asus sitt P4PE kort. Husk å sjekke at strømforsyningen kan levere nok strøm i forhold til spesifikasjonen til hovedkortet.

Lenke til kommentar

Quote:

RMJ skrev (2002-12-02 09:59):

Jeg har et Asus P4PE Hovedkort. Hvis du ikke har en slik ATX +12v plugg (kvadratisk), så er det en ekstra slot på kortet hvor du plugger inn en vanlig +12 plugg. (Samme som du bruker til harddisk o.l) Du kan dermed bruke en AT strømforsyning til Asus sitt P4PE kort. Husk å sjekke at strømforsyningen kan levere nok strøm i forhold til spesifikasjonen til hovedkortet.

HOHO! Jeg har samme HK, og plugget såklart i en +12 plugg i den sloten :smile: selv om jeg har godkjennt PSU :smile:

Startet maskinen, *FLASH* alle led's på kabinettet lyste i ett sekund, men maskinen startet ikke. Jeg fattet IKKE hva som var galt. Lo litt når jeg fant ut feilen :razz:

Lenke til kommentar

Jeg har en Enermax strømforsyning og lurte litt på hvorfor det var to tilkoblinger for +12V. Jeg prøvde begge deler separat slik det stod i manualen at man kunne. Jeg opplevde ingen forskjell. Alt funket slik det skulle, enten jeg brukte ATX +12V pluggen (kvadratisk) eller standard + 12 pluggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...