ABautz Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg kjøpte et AOpen HX08 lenge før P4 kom på markedet. Jeg lurer nå på om det power supply´et som står i støtter P4. http://www.aopen.com/products/power/fsp300gt.htm Hilsen Alexander [ Denne Melding var redigert av: ABautz på 2002-12-02 09:04 ] Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Klarer ikke se pluggene på bildet, men kommer det en 4-pin plugg som ser ut som et kvadrat? Ikke 4-pin i rekke som du plugger i hd osv... Har du bare plugger til hd, cd-rom og diskettstasjon, så kan jeg med trygghet si at den ikke støtter det. Lenke til kommentar
RMJ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har et Asus P4PE Hovedkort. Hvis du ikke har en slik ATX +12v plugg (kvadratisk), så er det en ekstra slot på kortet hvor du plugger inn en vanlig +12 plugg. (Samme som du bruker til harddisk o.l) Du kan dermed bruke en AT strømforsyning til Asus sitt P4PE kort. Husk å sjekke at strømforsyningen kan levere nok strøm i forhold til spesifikasjonen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: RMJ skrev (2002-12-02 09:59):Jeg har et Asus P4PE Hovedkort. Hvis du ikke har en slik ATX +12v plugg (kvadratisk), så er det en ekstra slot på kortet hvor du plugger inn en vanlig +12 plugg. (Samme som du bruker til harddisk o.l) Du kan dermed bruke en AT strømforsyning til Asus sitt P4PE kort. Husk å sjekke at strømforsyningen kan levere nok strøm i forhold til spesifikasjonen til hovedkortet. HOHO! Jeg har samme HK, og plugget såklart i en +12 plugg i den sloten :smile: selv om jeg har godkjennt PSU :smile: Startet maskinen, *FLASH* alle led's på kabinettet lyste i ett sekund, men maskinen startet ikke. Jeg fattet IKKE hva som var galt. Lo litt når jeg fant ut feilen :razz: Lenke til kommentar
RMJ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har en Enermax strømforsyning og lurte litt på hvorfor det var to tilkoblinger for +12V. Jeg prøvde begge deler separat slik det stod i manualen at man kunne. Jeg opplevde ingen forskjell. Alt funket slik det skulle, enten jeg brukte ATX +12V pluggen (kvadratisk) eller standard + 12 pluggen. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Denne PSU'en har desverre ikke P4 12v kontakten som de fleste P4 hovedkort trenger. Har du ikke denne pluggen så vet jeg at du kan bestille en overgang fra http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=D...12VATX&toc=3480 til kr. 59,- Har du derimot tenk på et Asus-kort så trenger du ikke å bekymre deg for de bruker vanlige molex-plugger (de som går til HD, CD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå