4mbition Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har problemer med at nettet kobles fra når jeg driver og laster ned. Det spiller ikke noe rolle hvilket program jeg bruker, jeg mister nettet med alle nedlastings programmer. Jeg spiller ganske mye på nettet, og da er nettet stabilt. Er også stabilt når jeg surfer. Når dette inntreffer disabler jeg bare nettverkskortet, for så å enable det igjen. Da mottar jeg ip adresse og alt er i orden igjen. Det tar ca 2-5 min før jeg mister nettet etter at jeg er startet med nedlasting. Har Asus A8R MVP hovedkort med intergrert nettverkskort av typen: Marvel Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet controller. Har installert drivere som følger med hovedkort cd`en. Takker for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dette problemet skapes som regel i router eller routermodem og skyldes overbelastning pga mange forbindelser mot nettet. Du må enten redusere antall connections (globally) til f.eks 50 (avhengig av hvilken router du har) eller skaffe deg en bedre router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå