Gå til innhold

Hvilken internettside har mest popups og virus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Gå inn på sider for å finne serienummer til spill og annen programvare. Da får du garantert virus. Gjør det med IE og deaktivert brannmur. Da får du litt å rydde opp i. :)

Lenke til kommentar

Når jeg linket en gang så ba jeg kompisen min gå på www.x.com for å laste ned en crack(X=en side som jeg bruker til slikt). Men istedet for å gå på den siden jeg sa så gikk han på jakt selv. Det endte med at skjermkortet ble ødelagt(nytt på garanti) Tviler på at det var viruset som var skyld i det, men det var sikkert ikke langt unna. sykt farlig å lete etter kracks og serials

Lenke til kommentar

Alså, du skal hamstre ned virus siden du skal formatere? Har du tenkt på at du faktisk kan få viruser som overskriver BIOS, bootsectors på harddisken, kryptere harddisken din slik at den ubrukelig, sende alle dine serienummer på programvare til andre, alle passordene du har lagret på maskinen osv.

Hadde ikke giddet å leke med virus, selv om man skal formatere.

Lenke til kommentar
Alså, du skal hamstre ned virus siden du skal formatere? Har du tenkt på at du faktisk kan få viruser som overskriver BIOS, bootsectors på harddisken, kryptere harddisken din slik at den ubrukelig, sende alle dine serienummer på programvare til andre, alle passordene du har lagret på maskinen osv.

Hadde ikke giddet å leke med virus, selv om man skal formatere.

7870379[/snapback]

Er ikke sikkert han har så masse av sånne ting da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...