Gå til innhold

Meninger og erfaringer med kubekabinetter!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har veldig lyst på nytt kabinett; jeg har modda mitt Lexa til det ytterste, men er fremdeles ikke fornøyd..

Jeg har lyst på kube, fordi de er lette å rydde i, de er veldig praktiske (det kan det være delte meninger om;), det er plass til mange disker.

Jeg vil aller helst ha svart. Gjerne støydempende matter!

Budsjett er uvesentlig, da jeg sparer opp det som trengs :)

Jeg har bare funnet noen aktuelle på Microplex av merkene Yeong Yang og Lian Li.

Her er de (i tilfeldig rekkefølge):

Yeong Yang YY0221BB, kr 1 345,00

+: Er billig, har stor plass og er lite.

−: Det ser lite stilig ut og har dårlige muligheter for kabelskjuling.

Yeong Yang YY0420BB, kr 1 595,00

±: Finner ingenting pga bildemangel...

Yeong Yang YY0430BB, kr 1 595,00

+: Nokså stilig, veldig gode muligheter for kabelskjuling, relativt billig.

−: Stygt bak dørene!

PC343B (Bedre kjent som "Modular Cube Case"), kr 2 195,00

+: Stilig(!), plenty drev- og vifteplasser, fronten har ikke dør som trenger å skjule det stygge, støydempende harddiskoppheng, eneste aktuelle laget av aluminium ++

−: Dyrt uten tilbehør, med nødvendig tilbehør kommer det fort opp i 3 000..!

Ønsker å høre om deres meninger og personlige erfaringer med et eller flere av disse kubene!

Endret av eguliano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Lurer i grunn på nøyaktig det samme. Det første som slo meg var at jeg plutselig oppdaget at det finnes ulike varianter av Yeong Yang kube-kabinettene, uten at jeg vet hva forskjellene er.

Når det gjelder det Lian-Li kabinettet er det egentlig uaktuelt pga materialvalget (aluminium). Utstrakt bruk av svært tynne aluminiumsplater gjør at en får resonansproblemer med én gang i det. Tro meg, jeg har et Lian-Li kabinett (PCV1100) og vet hvor irriterende dette er!

Personlig trenger jeg et kabinett med mye harddiskplass. Det som bekymrer meg med Yeong Yang kube-kabinettene er støy, ventilasjon rundt harddiskene samt hvor mange harddisker en kan stable i disse, da med vibrasjonsdempende oppheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...