imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hei! Jeg har veldig lyst på nytt kabinett; jeg har modda mitt Lexa til det ytterste, men er fremdeles ikke fornøyd.. Jeg har lyst på kube, fordi de er lette å rydde i, de er veldig praktiske (det kan det være delte meninger om;), det er plass til mange disker. Jeg vil aller helst ha svart. Gjerne støydempende matter! Budsjett er uvesentlig, da jeg sparer opp det som trengs Jeg har bare funnet noen aktuelle på Microplex av merkene Yeong Yang og Lian Li. Her er de (i tilfeldig rekkefølge): ●Yeong Yang YY0221BB, kr 1 345,00 +: Er billig, har stor plass og er lite. −: Det ser lite stilig ut og har dårlige muligheter for kabelskjuling. ●Yeong Yang YY0420BB, kr 1 595,00 ±: Finner ingenting pga bildemangel... ●Yeong Yang YY0430BB, kr 1 595,00 +: Nokså stilig, veldig gode muligheter for kabelskjuling, relativt billig. −: Stygt bak dørene! ●PC343B (Bedre kjent som "Modular Cube Case"), kr 2 195,00 +: Stilig(!), plenty drev- og vifteplasser, fronten har ikke dør som trenger å skjule det stygge, støydempende harddiskoppheng, eneste aktuelle laget av aluminium ++ −: Dyrt uten tilbehør, med nødvendig tilbehør kommer det fort opp i 3 000..! Ønsker å høre om deres meninger og personlige erfaringer med et eller flere av disse kubene! Endret 3. februar 2007 av eguliano Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) 1st bump! 2nd bump! 3rd bump! ... Endret 4. februar 2007 av eguliano Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Nei! Ikke solgt! Vær så snill å svar! Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hmm. Lurer i grunn på nøyaktig det samme. Det første som slo meg var at jeg plutselig oppdaget at det finnes ulike varianter av Yeong Yang kube-kabinettene, uten at jeg vet hva forskjellene er. Når det gjelder det Lian-Li kabinettet er det egentlig uaktuelt pga materialvalget (aluminium). Utstrakt bruk av svært tynne aluminiumsplater gjør at en får resonansproblemer med én gang i det. Tro meg, jeg har et Lian-Li kabinett (PCV1100) og vet hvor irriterende dette er! Personlig trenger jeg et kabinett med mye harddiskplass. Det som bekymrer meg med Yeong Yang kube-kabinettene er støy, ventilasjon rundt harddiskene samt hvor mange harddisker en kan stable i disse, da med vibrasjonsdempende oppheng. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det står i produktbeskrivelsen av stål hindrer støy (materialbårne eller hva det nå heter). Du kan jo kjøpe CM sine cages? Kan vi få flere innspill her?! Endret 4. februar 2007 av eguliano Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Bumb! Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå