Arntsen Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hei! Sitter og ser på drømmer-priser på bilstyling på en polsk side. Noen som har erfaring fra siden? Kan man trygt kjøpe derifra? Takk for alle svar.. Arntsen Endret 2. februar 2007 av Arntsen Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tenker selv på å bestille derfra narmere sommeren en tid. Det virker som en helt seriøs side, mer enn det vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hold meg oppdatert om hva du gjør. Om dette er en seriøs siden, er det "thank you & goodbye" til norske styling sider i allefall... Lenke til kommentar
cossie_storm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har hørt om folk som har bestilt der. Kan ta opptill 1 mnd før tingene dine kommer. På opptil flere så har det blitt en skade i posten.Altså sprekk på f.eks fangere osv. Husk de lages ofte i glassfiber, og er da ofte tynne... Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vet dere om noen fler Polske Bil Styling sider? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Da er hekkspoiler bestilt.. Blir morro å se resultatet Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Ehm, du spør dagen etter de ble bestilt, så har ikke funnet det ut enda Lenke til kommentar
Badon Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 å ja.. Kikka bare på datoen på første post Si ifra da.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Gleder meg til å høre hvordan det går. Vurderer denne siden sterkt selv også. Men fikk du bestillt til Norge? Står ikke oppført i lista ser jeg. EDIT: JO =o nå står det, gjorde ikke sist jeg sjekka Min feil... Endret 14. mai 2007 av Clerion Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) sender de til norge?? satan, har adressert min til sverige jeg edit: nei, de sender fortsatt ikke til norge... Endret 14. mai 2007 av Arntsen Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 sender de til norge?? satan, har adressert min til sverige jeg edit: nei, de sender fortsatt ikke til norge... 8611766[/snapback] Står da "Norway" i lista nå, gjorde ikke det før. Men sender de ikke alikevel? =S Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 sender de til norge?? satan, har adressert min til sverige jeg edit: nei, de sender fortsatt ikke til norge... 8611766[/snapback] Står da "Norway" i lista nå, gjorde ikke det før. Men sender de ikke alikevel? =S 8613376[/snapback] Nei, dersom du velger shippingcost ser du at det står ingen registrert database for Norge. Grunnen er tollvesenet i Norge. Blir for dyrt å sende ditt regner jeg med. Har campingvogn i Strømstad så adresserte den ditt Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 sender de til norge?? satan, har adressert min til sverige jeg edit: nei, de sender fortsatt ikke til norge... 8611766[/snapback] Står da "Norway" i lista nå, gjorde ikke det før. Men sender de ikke alikevel? =S 8613376[/snapback] Nei, dersom du velger shippingcost ser du at det står ingen registrert database for Norge. Grunnen er tollvesenet i Norge. Blir for dyrt å sende ditt regner jeg med. Har campingvogn i Strømstad så adresserte den ditt 8613422[/snapback] Crap! Norge suger Kan hende je får bruk for campingvogna di jeg også :!: Er knuse meg billig i polen, frontfanger, bakfanger og sideskjørt 2600kr ca til bilen min. Herlig. Håper bare det virker (= Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Null stress.... Hvor holder du til? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Null stress.... Hvor holder du til? 8613752[/snapback] Åmot, Hedmark. Nærmeste grensesjapper her er vel Charlottenberg og Langfloen handel^^ Endret 14. mai 2007 av Clerion Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal jeg kjøpe noe til min bil fra den butikken, så bare sender jeg det til leiligheten som jeg har i Polen. Enkelt og veldig billig Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skal jeg kjøpe noe til min bil fra den butikken, så bare sender jeg det til leiligheten som jeg har i Polen.Enkelt og veldig billig 8618943[/snapback] Tusen takk for informasjonen Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 I går ble vingen hentet i Sverige. Denne var PERFEKT. Den satt som ett skudd. Det var gjenga opp til 4 skruer, som medfulgte, som var plassert strategisk slik at jeg kan borre opp inne ifra bagasjerommet, uten noe form for demontering.. Kommer tilbake med bilder... Herved er mysteriet løst, siden er seriøs....! (ikke steng tråden før endelig resultat foreligger, "please" ) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Så passformen og kvaliteten var også helt grei? Kjekt å se noen ekte mennesker skrive at de har fått varen(e) i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå