SurfingElite Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hei jeg kjøpte pinncale studio plus 10 for ca et år siden. Problemet er at jeg har mistet serienummeret og kan dermed ikke installere programmet. Er det noe jeg kan gjøre eller er jeg helt lost? Endret 2. februar 2007 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Veit ikkje, men spør kundeservicen til Pinnacle. Vil tru du får svar der. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har Pinnacle en norsk hjemmeside? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ikkje som eg veit om, det er nok berre http://www.pinnaclesys.com/. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Noen som vet om det finnes noen serienummer på nettet som jeg kan bruke? Endret 2. februar 2007 av Jonasbrann Lenke til kommentar
engekri Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det vil i så fall være piratkopiering å regne. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Veldig bra observert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå