Gå til innhold

Noen som har Vista og NextGenTel

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem her..

jeg har akkurat innstallert Vista på en ny maskin jeg har kjøpt meg, men jeg får ikke tillgang til nett..

På den andre maskina mi har jeg Xp og der var det bare å kople til og se glad ut, men her har jeg prøvd de fleste mulighetene jeg kan se..

Noen forslag?

Jeg har aldrig brukt brukernavn og passord hos NGT så lenge jeg har brukt Win XP..

I Vista er det bare noe greier om å ringe opp (sånn som det var med de gamle analoge 28.8 modema). Har jeg reist tilbake i tid, eller hva skjer?? hehe

Har også leita inne på NGT sine sider for å finne ut noe, men der stod det ikke noe om installasjon og oppsett på Vista'n..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har installert nettverkskortet riktig, og det står ikke noe galt med det i enhetsbehadling..

hva har dere gjort for å komme på nett med NGT da?

Noen spesiell fremgangsmåte, eller skal det bare være å koble til og surfe i vei??

7862315[/snapback]

Bare å koble op og surfe i vei :)

Jeg tror nok også at du ikke har fått innstallert nettverkskortet riktig.

Mvh

Rolf

Lenke til kommentar
Har selv Vista og NGT og måtte også installere driverne til nettverkskortet generelt. Kjører da trådløst.

7866664[/snapback]

Måtte også installere driverene til mitt trådløste kort manuelt (duh, ikke "generelt" ;)), men etter det funker det knall! Anbefaler deg denne hendige gadgeten for å holde styr på det trådløse nettverket ditt; http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...5d204f27849&l=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...