Gå til innhold

Virtuelt webcamera til å vise filmfiler

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om det var noe program som gjorde at en kan ha ett virtuelt webcam på pcen. DVS at jeg kan starte programmet og vise en film eller noe slikt?

Hadde vore veldig greit av og til...

Takk for svar.

Lurte også på om det var noen som visste om ett prog der du kan lage dine egne skrifttegn.

Takk nok en gang :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du filmer og sånt over msn? Er et bra et HER som jeg bruker til sånt.

7859019[/snapback]

Fungerer dette sånn: Du har på webcam på msn, så skrur du på en film via programmet "splitcamera", og så kan han/hun jeg snakker med se filmen fra vinduet der webcameraet var? Håper noen forstår spørsmålet mitt.. :D

Lenke til kommentar
Fungerer dette sånn: Du har på webcam på msn, så skrur du på en film via programmet "splitcamera", og så kan han/hun jeg snakker med se filmen fra vinduet der webcameraet var? Håper noen forstår spørsmålet mitt.. :D

7859982[/snapback]

Slik jeg forstod det så er deg slik ja...

edit....

Fikk ikke programmet til... Msn fant den ikke som webcamera.

Endret av runegang2
Lenke til kommentar

7859982[/snapback]

Slik jeg forstod det så er deg slik ja...

edit....

Fikk ikke programmet til... Msn fant den ikke som webcamera.

7862339[/snapback]

hadde noen problemer jeg også.. :hmm: Fikk ikke til å vise film via webcameraet på msn..

Lenke til kommentar
hadde noen problemer jeg også.. :hmm:  Fikk ikke til å vise film via webcameraet på msn..

7863085[/snapback]

Tror jeg har funnet løsningen her...

Kjører Vista, og leste på forumet til programmet at det ikke virket skikkelig på Vista enda. De jobber med en versjon som skal virke skikkelig.

Lenke til kommentar
hadde noen problemer jeg også.. :hmm:  Fikk ikke til å vise film via webcameraet på msn..

7863085[/snapback]

Tror jeg har funnet løsningen her...

Kjører Vista, og leste på forumet til programmet at det ikke virket skikkelig på Vista enda. De jobber med en versjon som skal virke skikkelig.

7863098[/snapback]

Har Xp.. Men får det ikke til likevel.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...