Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

And we have google!

 

BEST I TEST LYD & BILDE 01.03.2008 KDL32P3000K kan skryte av masse utstyr og flott design.

HD-klar 32-tommers P3000 Sony BRAVIA LCD-TV med BRAVIA Engine for bildeforbedring, BRAVIA Theatre Sync med ettklikkskontroll over hjemmeunderholdningssystemet, muligheter for veggmontering og 2 HDMI™-innganger for enkel tilkobling til HD-kilder som Blu-Ray. Et førsteklasses apparat vi anbefaler på det varmest. Den innebygde MPEG2 tuneren fungerer ikke i NORGE

 

Best i test høres da ikke så dårlig ut det da, Sondre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
”Sony gir mange finesser og tilkoblinger på dette apparatet, og med det klart beste panelet i testen, tryller den frem utsøkte bilder.”

 

”Med hovedvekt på vanlig tv-titting kan vi trygt anbefale Grundig Vision 32. Om du derimot har mye film og høyoppløste tv-spill på programmet, ville vi gått for Sony KDL-32P3000 som har det totalt sett mest imponerende bildet, og derfor kåres til best i test.”

 

Jeg skal bare bruke den til spilling, så den passer veldig bra til meg :D

 

Men nei, jeg har ikke sett den selv.

Lenke til kommentar
And we have google!

 

BEST I TEST LYD & BILDE 01.03.2008 KDL32P3000K kan skryte av masse utstyr og flott design.

HD-klar 32-tommers P3000 Sony BRAVIA LCD-TV med BRAVIA Engine for bildeforbedring, BRAVIA Theatre Sync med ettklikkskontroll over hjemmeunderholdningssystemet, muligheter for veggmontering og 2 HDMI™-innganger for enkel tilkobling til HD-kilder som Blu-Ray. Et førsteklasses apparat vi anbefaler på det varmest. Den innebygde MPEG2 tuneren fungerer ikke i NORGE

 

Best i test høres da ikke så dårlig ut det da, Sondre?

Kanskje jeg skal ta det Håvard ;)

 

 

*snakker litt med pappa*

Lenke til kommentar

Helsiken så lang tråd x)

Jeg leste nesten alle innleggene til side 14, då begynte eg å lure på kor mange sider det var, så trykte eg på den gå-til-siste-side-knappen, å kom til side 98 ;O

Sinsykt mange kule spillerom :p

Må snart skaffe meg flatskjerm eg og.

samlingen min e så kjedelig at eg gidder ikke engang ta bilde av det. Har en playstation 3 og psp, men ikke så mange spill at det gjør noe, å eg må få litt bedre system på det så det ser litt finere ut :p

Fikk ganske bra med inspirasjon her då :)

Skal snart rive ned en vegg mellom to andre rom, så får eg det til spillerom i stedet, då får eg kanskje fikset et litt kulere system på tingene (H)

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
Sitter her til 4 og håper det kommer bilder innen den tid :p

 

Hjelper ikke det så det ut til.. :thumbdown:

 

Noen som er litt Sega frelst her? hehe! Fin samling du har der! :)

Skal ta nytt bilde av mitt rot etter jeg får ps3'n.. Laget en hylle som gjorde det hele ryddigere! :) Frister VELDIG med nytt annlegg også! Men, vet ikke hvor mye lommeboka har lyst på det nå.. 3500 i bot taler imot.. :whistle:

Lenke til kommentar
hehe, jau. Kjem nokre før, og nokre etter bilete iløpet av kvelden :-)

 

Her sitter man oppe til 2 for å vente på bilder, så er det fortsatt ingen! Får vente til 3 da... :thumbup:

 

 

Sitter her til 4 og håper det kommer bilder innen den tid :p
haha! SORRY GUTAR!

 

Eg har berre blitt heilt tapt i Metal Gear Solid 4!

Første spelet eg spelar på PS3 sidan Uncharted. Føles godt og endeleg få ta maskina i bruk att!

 

Forøvrig eit fantastisk spel!

 

 

Eg LOVAR at bilete kjem iløpet av kvelden! :-)

Lenke til kommentar
AWESOMESAUCE!

 

Tro meg.. Ikke noe jeg vil skryte av.. Det er nok muligens det aller dummeste jeg har gjort! Syntes han fortjente ett svar.. Og kan godt føre til at med en gang jeg hadde gjort det, ble jeg dengt i bakken.. Ikke særlig tøft i det hele tatt.. Men, nok om det.. nå er den episoden forbi, og jeg vil se bilder.. :)

 

edit: Skal man vente til 3 idag også? :p

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...