Mala Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 @ Pebble; Den tusjringen har eg egentlig ingen aning om, kanskje ein lillesøster som har vert litt kreativ tilbake i tid? Den kontrollen med de røde punktene er ein merkelig liten sak, det er ein 3.parts kontroll av eit slag. Visstnok jævlig god å holde i også. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 åhh... Die Hard: Trilogy med lyspistol. Det er bare drit fett Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) @ Pebble; Den tusjringen har eg egentlig ingen aning om, kanskje ein lillesøster som har vert litt kreativ tilbake i tid? Den kontrollen med de røde punktene er ein merkelig liten sak, det er ein 3.parts kontroll av eit slag. Visstnok jævlig god å holde i også. Hva er annerledes med den kontrollen a? Endret 27. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Har enda ikke fått unnagjort alt i den nye leiligheten. Latskap er en farlig ting. Men her er iallefall 2 bilder Frontrekka. Center står inni tv bordet, litt dårlig plassert med tanke på at den slenger lyden rett i salongbordet. Frister å få TV opp på veggen og center opp på tv benken MCACC igang. Enda ikke fornøyd der.. 1 gang til så har jeg det! Endret 27. mai 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sinnsykt fint da sjokoladekake, likte oppsettet jeg Enkelt, pent og stilig Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Syns du gir MyBook'en din litt vel mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg skulle til å si det.. Den passer ikke helt inn, men ellers ett veldig fint oppsett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Sikkert slengt ut før, men dette er tatt med en crabby mobiltelefon :/ Legger ved et bilde av PC-en som har sett bedre dager. 1. Den må ha ekstravifte når jeg ser HD-film eller spiller store tunge spill, for at ikke harddiskene skal bråke og hyle. 2. Det ligger en BOK (!) under strømforsyningen inni PC-en.. den måtte ligge der for å holde den på plass i den perioden den faktisk fungerer. Nå er den bare helt stuck sammen med strømforsyningen, gåen er den også. 3. Strømforsyningen som ligger på toppen er det ikke plass til inni, så den må ligge på toppen. 4. Annenhver gang så booter den ikke. 5. Den ene dvdrommen snublet jeg i da den var åpen og knakk rett av. Boka er forresten "Verdens beste politikervitser" som jeg fant hos en kamerat Endret 27. mai 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har du ryddet bare nå når du skulle ta bilde, eller er det alltid så ryddig? Jeg vet ikke hvordam, men på mitt rom havner alt på gulvet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har du ryddet bare nå når du skulle ta bilde, eller er det alltid så ryddig?Jeg vet ikke hvordam, men på mitt rom havner alt på gulvet. Alltid ryddig, føles ikke bra å sitte i et rotete rom. Er litt snål akkurat der. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Alltid ryddig, føles ikke bra å sitte i et rotete rom.Er litt snål akkurat der. Det føles mye bedre å være i et ryddig rom ja. Men jeg rydder hver dag, men det blir alltid en stor haug på gulvet. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Alltid ryddig, føles ikke bra å sitte i et rotete rom.Er litt snål akkurat der. Det føles mye bedre å være i et ryddig rom ja. Men jeg rydder hver dag, men det blir alltid en stor haug på gulvet. Det er jo stress å rydde da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er jo stress å rydde da Det er ikke stress hvis du rydder hver dag, men det blir fort like rotete igjen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er jo stress å rydde da Det er ikke stress hvis du rydder hver dag, men det blir fort like rotete igjen Jo, jeg hater å rydde, men av og til må jeg ta stor rengjøring da Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sinnsykt fint da sjokoladekake, likte oppsettet jeg Enkelt, pent og stilig Syns du gir MyBook'en din litt vel mye oppmerksomhet Jeg skulle til å si det.. Den passer ikke helt inn, men ellers ett veldig fint oppsett! Takker for kommentarer Mybook'en stod der en liten stund pga jeg ikke hadde nettverk, men det er nå ordnet og den er kommet seg inn på "kontoret" der den hører hjemme! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Aye; bråk, ekstern strømforsyner og panisk, grønt blinklys er lite stuevennlig. Skal gjøre det eneste rette med min: ta fram brekkjernet og plassere disken inni PC-en. Får ellers vedlegge en kommentar om at oppsettet ditt ser meget lovende ut, og benytter anledningen til å request'e flere mer oversiktlige bilder når du føler deg ferdig Lenke til kommentar
Candey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er selv veldig ryddig. Klarer ikke ha et rotete rom! :$ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er selv veldig ryddig. Klarer ikke ha et rotete rom! :$ Det er deilig å hå et ryddig rom, men hater å rydde det Men når vi snakker om det så skal jeg faktisk opp å rydde på rommet mitt nå, også skal jeg sette på den nye standen jeg har fått til ps3en Gleder meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Min første post! Har ventet på skin'et og vertical stand'en, men nå er det klart! Spillene . Blu-ray'ene. Playstation'en i sin herlighet. Playstation lyser opp mitt mørke. Kontrollene. Gitarene. Strømfotballene. Vertical-stand USB'ene. Mønsteret. 32" HD Ready og surround. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå