langkaas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Litt uklare bilder huGGGy, men fint oppset forde da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vi skulle nesten hatt en konkurranse Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ah, jeg kjenner varmen fra boxene på fult load i den klamme TV-benken helt hit Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Samsung Full hd 37'',2x Dai høytalere med forsterker, En xbox core til live, En xbox arcade chippet, En hd dvd spiller, en canal + tuner. [...] Pent, men dristig oppsett med xbox-konsollene. Må da bli ekstremt overopphetet..? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pent, men dristig oppsett med xbox-konsollene. Må da bli ekstremt overopphetet..? Han har jo to, så det gjør vel ikke noe om en må på reperasjon? Lenke til kommentar
huGGGy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 konsollene funker helt bra Blir jo litt varme, men det får di heller tåle. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 konsollene funker helt bra Blir jo litt varme, men det får di heller tåle. Bråker de ikke veldig mye mer når de er varme? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 konsollene funker helt bra Blir jo litt varme, men det får di heller tåle. Kjipt at de ikke gjør det da. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 konsollene funker helt bra Blir jo litt varme, men det får di heller tåle. Kjipt at de ikke gjør det da. Haha ikke tull "The red ring of death" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://avforum.no/minhifi/show.php/j8rgen Mitt oppsett Har lagt inn bilde tidligere i denne tråden, men er mye forandringer etter det At du tørr å ha alle de dvdene og sånt over tven. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://avforum.no/minhifi/show.php/j8rgen Mitt oppsett Har lagt inn bilde tidligere i denne tråden, men er mye forandringer etter det At du tørr å ha alle de dvdene og sånt over tven. Sikkert veldig stor fare for at di detter ned og lager en stor ripe i skjermen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 At du tørr å ha alle de dvdene og sånt over tven. Gjør det noe at han har DVD'ene over tven? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Her er mitt oppsett, fornøyd med det Så får jeg heller oppgradere litt etter hvert http://minhjemmekino.no/codex Har bare Gta IV og ett lånt Assasins Creed atm Endret 25. mai 2008 av b00n Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 At du tørr å ha alle de dvdene og sånt over tven. Gjør det noe at han har DVD'ene over tven? Tenk om noe faller ned? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 At du tørr å ha alle de dvdene og sånt over tven. Gjør det noe at han har DVD'ene over tven? Tenk om noe faller ned? DVD'ene faller ikke ut av hylla av seg selv vel? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Merk: Høy bass, dansing, hopping, velting. Farene er mange. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Merk: Høy bass, dansing, hopping, velting. Farene er mange. Det kan sikkert bli litt mye bass med de høytalerne, men det rister vel ikke så mye? Og DVD'ene ligger, de står ikke, så det skal litt til for å velte de utfor når de er to meter over bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå