PantZman Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan kjøpe en DVD med peis, akvarium og diverse andre ting. Ganske kult. 7924590[/snapback] Du veit ikkje om ein nettbutikk som har det vel? 7925039[/snapback] google etter "peis og akvarium" Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg må bare spørre: Dere som kjøper dere "systemer", bruker dere alle pengene dere har på dette?? 7925208[/snapback] Er nok ein del som gjer dette -- eg derimot, nei.Eg brukar ein del pengar (eg syns det er mykje) på prosjektor, lerret m.m. Men som surround brukar eg berre eit Logitech Z-5500 sett til 2500 kroner. Eg personleg er knall fornøyd med dette, og storkosar meg. Kan være eg er tonedøv -- men eg synes lyden i dette er heilt topp. Merk at eg aldri har hatt noko 5.1 lyd før. Eg gjekk ifrå ein Samsung LE32R75 LCD HDTV -- og ventar no ein SANYO PLV-z5 prosjektor. Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg må bare spørre: Dere som kjøper dere "systemer", bruker dere alle pengene dere har på dette?? 7925208[/snapback] Er nok ein del som gjer dette -- eg derimot, nei.Eg brukar ein del pengar (eg syns det er mykje) på prosjektor, lerret m.m. Men som surround brukar eg berre eit Logitech Z-5500 sett til 2500 kroner. Eg personleg er knall fornøyd med dette, og storkosar meg. Kan være eg er tonedøv -- men eg synes lyden i dette er heilt topp. Merk at eg aldri har hatt noko 5.1 lyd før. Eg gjekk ifrå ein Samsung LE32R75 LCD HDTV -- og ventar no ein SANYO PLV-z5 prosjektor. 7925303[/snapback] Hvorfor ikke banan?? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 anolop: bruke ikke absolutt alle pengene mine på Hifi! Det går i Fotografi, Playstation, data, klær, sparing og BSU (hmpf) Er det noen som har prøvd DIY her? Legger man godviljen til får man flotte resultater når det kommer til Bassere=) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) anolop: bruke ikke absolutt alle pengene mine på Hifi! Det går i Fotografi, Playstation, data, klær, sparing og BSU (hmpf) Er det noen som har prøvd DIY her? Legger man godviljen til får man flotte resultater når det kommer til Bassere=) 7925523[/snapback] Jeg føler jeg ikke har like bra system som mange andre her skjønner du Det jeg har er en 32" Samsung (ny pris 8 000,-) og Pioneer hjemmekino system (ny pris (i 2003) 5 500,-). Det vil si at jeg har betalt ca. 13 500,- for min spill opplevelse. Endret 14. februar 2007 av anolop Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor ikke banan?? 7925379[/snapback] come again...? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Grabbal har posted i flere tråder, alt har enten vært meningsløs spam, eller fornærmelser. Tror han trenger en liten pause fra forumet for å være ærlig... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Peis og akvarie DVD får du på Clas Ohlson til 49kr.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Grabbal har posted i flere tråder, alt har enten vært meningsløs spam, eller fornærmelser. Tror han trenger en liten pause fra forumet for å være ærlig... 7925610[/snapback] Aha- trudde det var ein vits eg ikkje tok eg ... Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe. Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre du bor ikke tilfeldig i nøærheten av stavanger? Ser du har Lyse boks... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Var ein pen krok du hadde fått til der! Men den "peisen" -- korleis fekk du til det? Er det ei slags skjermsparar? 7924586[/snapback] Det er en funksjon i dekoderen fra Lyse. Kan få peis, akvarium og webcam fra forskjellige nærområder. Bor i Tananger, rett utfor Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) KOR får eg kjøpt den hylla der? Den er ypperlig til heimekinoen min, akkurat det eg trenger no! Nokon som veit? Hadde satt stor pris på om nokon kunne peikt meg i rett retning Endret 13. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe. Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre 7924279[/snapback] clasolshon's peis dvd? :! :!: :!: hehehhaha Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Eh, nei. Som jeg skreiv i en post lenger oppe, så er det en funksjon i dekoderen fra Lyse. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 haha.. mitt rotete konsoll opplegg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 rotete 7946319[/snapback] Det kan man si ja. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Om alt går etter planen -- er casa su DBD klart for å få tatt nokre bileter idag. Så får dykk sjå kosekroken min Hengte opp prosjektor m.m igår Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Flotters! Er spent på å se resultatet. Hvordan ble bildet syntest du? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Eg satt igår og såg eit par episodar av 24 i 720p -- og holdt på å dette utav sofaen Spelte og litt GoW i split screen med ein kompis som hjalp meg. Alt uten lyd, då eg ikkje har fått dette opp igjen. Men fy faaaan så morosamt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Eg satt igår og såg eit par episodar av 24 i 720p -- og holdt på å dette utav sofaen Spelte og litt GoW i split screen med ein kompis som hjalp meg. Alt uten lyd, då eg ikkje har fått dette opp igjen. Men fy faaaan så morosamt 7947269[/snapback] Høres virkelig bra ut. 24 har jeg alltid sett i HD, det er knallbra! Nerdebule-tråden er en fin plass å poste bilder. Skulle nesten fått igang en avstemning av årets nerdebule eller noe sånt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå