Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må bare spørre: Dere som kjøper dere "systemer", bruker dere alle pengene dere har på dette?? :hmm:

7925208[/snapback]

Er nok ein del som gjer dette -- eg derimot, nei.

Eg brukar ein del pengar (eg syns det er mykje) på prosjektor, lerret m.m.

 

Men som surround brukar eg berre eit Logitech Z-5500 sett til 2500 kroner. Eg personleg er knall fornøyd med dette, og storkosar meg. Kan være eg er tonedøv -- men eg synes lyden i dette er heilt topp. Merk at eg aldri har hatt noko 5.1 lyd før.

 

Eg gjekk ifrå ein Samsung LE32R75 LCD HDTV -- og ventar no ein SANYO PLV-z5 prosjektor.

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre: Dere som kjøper dere "systemer", bruker dere alle pengene dere har på dette?? :hmm:

7925208[/snapback]

Er nok ein del som gjer dette -- eg derimot, nei.

Eg brukar ein del pengar (eg syns det er mykje) på prosjektor, lerret m.m.

 

Men som surround brukar eg berre eit Logitech Z-5500 sett til 2500 kroner. Eg personleg er knall fornøyd med dette, og storkosar meg. Kan være eg er tonedøv -- men eg synes lyden i dette er heilt topp. Merk at eg aldri har hatt noko 5.1 lyd før.

 

Eg gjekk ifrå ein Samsung LE32R75 LCD HDTV -- og ventar no ein SANYO PLV-z5 prosjektor.

7925303[/snapback]

 

Hvorfor ikke banan?? :cry:

Lenke til kommentar
anolop: bruke ikke absolutt alle pengene mine på Hifi! Det går i Fotografi, Playstation, data, klær, sparing og BSU (hmpf)

 

Er det noen som har prøvd DIY her? Legger man godviljen til får man flotte resultater når det kommer til Bassere=)

7925523[/snapback]

Jeg føler jeg ikke har like bra system som mange andre her skjønner du :blush: Det jeg har er en 32" Samsung (ny pris 8 000,-) og Pioneer hjemmekino system (ny pris (i 2003) 5 500,-).

 

Det vil si at jeg har betalt ca. 13 500,- for min spill opplevelse.

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få :p

 

Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe.

 

Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett :roll: Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre :)

 

 

 

du bor ikke tilfeldig i nøærheten av stavanger? Ser du har Lyse boks... :thumbup::p

Lenke til kommentar
Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få :p

 

Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe.

 

Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett :roll: Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre :)

7924279[/snapback]

clasolshon's peis dvd? :! :!: :!: hehehhaha :p:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Eg satt igår og såg eit par episodar av 24 i 720p -- og holdt på å dette utav sofaen :)

Spelte og litt GoW i split screen med ein kompis som hjalp meg.

Alt uten lyd, då eg ikkje har fått dette opp igjen. Men fy faaaan så morosamt :)

7947269[/snapback]

:dribble: Høres virkelig bra ut. 24 har jeg alltid sett i HD, det er knallbra!

 

Nerdebule-tråden er en fin plass å poste bilder.

Skulle nesten fått igang en avstemning av årets nerdebule eller noe sånt der. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...