Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Her har dere mitt supre oppsett!

 

 

Monsteret i all sin prakt! Legg merke til det dyre bordet i tre, spesiallaget for akkurat min PS3.

 

 

Og her er da den lekre 20" TV-en min. Den er egentlig en HDTV flatskjerm, men PS3-ens kraftige maskinvare overopphetet TV-en slik at den ble bøyd. Jeg har nå oppgradert den med et heftig kjølesystem, noe som er grunnen til at TV-en har blitt på størrelse med en CRT-TV.

 

Den fungerer også ypperlig som speil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjører NOKIA dritt tv med Yamaha møkka lyd! :)

 

Nede i kjelleren har jeg 100" med tusen millioner høytalere, men gidder ikke sitte der...

 

So cold and dark..

Samma som meg det. :wee: Har møkka-TV, dog med god lyd i høytallere på rommet. I kjellerstua nede er det 92" prosjektor med enda bedre lyd. Allikevel er det koseligere og bedre å sitte på rommet alene, vekk fra alle.

Lenke til kommentar
Her er oppsettet med TV, PS3 til venstre og PS2 til høyre, HTPC og DENON 2308 i midten.

 

post-111855-1211025806_thumb.jpg

 

 

Her er mine spill og Blu-rays

 

post-111855-1211025862_thumb.jpg

 

En sånn LINE 6 TONEPORT-greie har jeg og, men jeg har ikke anelse på hva man kan bruke den til. Fortell.

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar

Du har den men du vet ikke hva den er til?:)

 

Nei, nå skal du høre. Den kobles til PCen og deretter må programvare installeres. Så kan du spille inn gitar, bass, vokal, og sikkert en del andre instrumenter på PCen. Jeg bruker Adobe Audition. Det er i og for seg et eksternt lydkort, forkledd i en fancy boks.

 

Det skal nevnes at den ikke funker med Vista 64bit enda. Det skal komme en oppdatering i sommer en gang.

 

Håper det hjalp.

Lenke til kommentar
http://avforum.no/minhifi/show.php/j8rgen

 

Mitt oppsett :) Har lagt inn bilde tidligere i denne tråden, men er mye forandringer etter det :)

 

Kikket nylig på baksiden av en HK970, og så at den har 4utganger på hver kanal, altså 4 for left, 4 for right.

Så denne kan man biampe med, eller hva er greia? Hvor mange strømkilder har denne egentlig?

 

Overraskende lite info på profilen din, husk at folk digger det der borte på AVforum (deriblant meg)

 

EDIT: er det noen grunn for at høyre htt står lenger ut enn venstre htt? Du har den perfekte trekanten, ja?

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

dsc00080my9.th.jpg

Samsung Full hd 37'',2x Dai høytalere med forsterker, En xbox core til live, En xbox arcade chippet, En hd dvd spiller, en canal + tuner.

dsc00082vh2.th.jpg

3 trådløse kontrollere, xbox kontroll, tv kontroll, canal + kontroll, tråløs headsett, Ipod 80 gb

dsc00085uw2.th.jpg

Logitech G15 gaming tastatur, Logitech G9 gaming mus, Steelpad S and S gaming mussematte kjørende ilag med WoW :)

dsc00088cb2.th.jpg

360 spill, mangler rundt 5 stykk

dsc00086rp9.th.jpg

DVD-er og Hd DVD-er. Bilde ble feil vei men..

dsc00089kr8.th.jpg

Halo 3 hjelm fra Legendary Edition, 2x Gibson SG guitar hero 3 gitarer

Endret av huGGGy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...