( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Just my point, guys Hvis jeg hadde hatt en PS3 akkurat nå så hadde jeg ikke eid mer enn 2 spill - Folklore og Ratchet & Clank. Men det blir vel til sommer... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 3 spill her. Dirt, RR7 og gaystorm. Pappa har faktisk kjøpt alle og spiller de mye mer enn meg. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 7 mindre enn meg... Måtte bare legge det til Nå har jeg ikke noe Ps3 for øyeblikket, så dere slår meg der da.. Får se hvordan det går på reprasjon.. (Amerikansk) Haha eid Vet du hvor lenge det er til du fårn tilbake a? Nope, venter fortsatt i spenning etter over 2 måneder.. Var nedom elkjøp igår, og han sa han skulle ringe meg senere på dagen, men det gjorde han ikke.. Gidder ikke mase så fælt heller, koser meg med Lost Odyssey og Gears Of War på 360'n for øyeblikket.. Eneste spillet jeg savner er COD4 og litt Skate.. menmen.. Skal ikke gå for mye OT nå, er så glad i denne tråden ellers.. Sikle etter tv'r og lyd jeg bare drømmer om.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tilbake til topic nå folkens, er en mengde innlegg uten bilder å spore Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har pr. i dag: CoD4, Skate, Army of Two og PRG4. På tirsdag regner jeg med at jeg har GTA IV Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det ikke litt slitsomt å ha tven så langt oppe? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det ikke litt slitsomt å ha tven så langt oppe? Nope, ligger som regel og chillern i senga xD Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 legger opp noen nye bilder av mitt opplegg etter å ha rydda litt. må bare få kjøpt meg ny tv snart. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Stor spillsamling! Kanskje ikke så mange Wii-spill? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er det ikke litt slitsomt å ha tven så langt oppe? Nope, ligger som regel og chillern i senga xD Jeg så ikke tv'n engang jeg! Skulle til å rette på deg med å si at det så ut som en pc-skjerm! Men datastol: Etter GTA IV så anbefaler jeg å kjøpe noen Wii-spill.. Zelda, Mario eller action i No More Heroes.. Ellers så det greit ut, men får 360'n nok luft? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Men datastol: Etter GTA IV så anbefaler jeg å kjøpe noen Wii-spill.. Zelda, Mario eller action i No More Heroes.. Ellers så det greit ut, men får 360'n nok luft? hmm, vet ikke, har bare hatt den slik i noen ganske få timer. tror du den kan få rrod pga av hvor den ligger på bilde? bestilte fire nye 360 spill i går(ink. gta4), men neste spill jeg bestiller blir nok SMG:) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 tror du den kan få rrod pga av hvor den ligger på bilde? Det som er veldig viktig med Xbox 360 er at den har et sted å blåse ut varmlufta bak. Er det åpent der, eller er det en vegg som sperrer? Den kan også bli ganske varm når den ligger oppå en annen varmeutvikler, vet ikke hvor mye varme som kommer fra den DVD spilleren tho Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kan jo kjenne inni der etter en spilløkt, om det er varmt eller ikke. Bestilt 4 spill? Det syntes jeg var mye, særlig når ett av de er GTA. Selv skal jeg ikke si noe, akuratt kjøpt 6 spill selv, men da eide jeg 4 spill og ingen av de var av de store titlene.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sorry, litt offtopic men, kan kanskje ta bilder av tven og xboxen etter detta: Har en Sony 32".. (S3000).. Skal ha en veggfeste til den for rundt 500 kr, men aner ikke hvilken størrelse det skal være å sånn, så noen som gidder å hjelpe meg? (Gjerne på pm ) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bare å gå til nærmeste elkjøp butikk å plukke opp et veggfeste det. står på de hvor stort tv du kan bruke på de forskjellige festene Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Okej, takk for svar.. Får se på mandag.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sorry, litt offtopic men, kan kanskje ta bilder av tven og xboxen etter detta: Har en Sony 32".. (S3000).. Skal ha en veggfeste til den for rundt 500 kr, men aner ikke hvilken størrelse det skal være å sånn, så noen som gidder å hjelpe meg? (Gjerne på pm ) Kjøp veggfestet på biltema! Koster 300 kr, og fungerer veldig bra med tven min(32'' Philips) 24-727 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 I anledningen at Playseat endelig har kommet i hus, synes jeg det er på sin rette plass med et par bilder av oppsettet. Stolen i all sin prakt :!: Cruise'ern er som alltid godt representert :!: Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nice oppsett Jorchi Misunner deg for det playseatet ass Men over til andre folk her, det er meninga å poste bilder av konsollene sine her Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 digg å se hva folk har rundt konsollen også da.. alle vet jo hvordan en konsoll ser ut.. så jeg digger å se stemningen rundt Utrolig mange fete gaming-rom her... får vel legge ut no strax jeg har cam'en tilbake i hus.. Hva er det du har under PS3'en din Jorchi ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå