Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde håpet på å se en Macbook Pro elns, muligens en Powermac ...

Ellers fint. Blitt en del 360 titler dette året ser jeg. :)

Edit: Okei da, du hadde 2. Så bare Halo 3 jeg.

Hehe, hører ikke hjemme her med slike bilder egentlig, men:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2398200353_3b75e71af6_b.jpg
Lenke til kommentar

Jeg kjører ikke MacBook Pro, men den svarte MacBooken (eeelsk). Det er Leopard. Og det er også en iPhone. Du bomma utrolig nok på alt :p Haha, jaja.

Pent nok detta Nimrad, men kanskje litt lednings kaos :p

Få orden på detta åsså legg inn et bilde til etter at du har rydda ;)

Rydding har jeg gitt opp. Jeg rydder litt innimellom, men det ser fortsatt veldig kaos ut.

Lenke til kommentar
Jeg kjører ikke MacBook Pro, men den svarte MacBooken (eeelsk). Det er Leopard. Og det er også en iPhone. Du bomma utrolig nok på alt :p Haha, jaja.

Skulle bare sjekke om du visste hva du hadde kjøpt. :whistle:

Men visste ikke ann man fikk vanilla Macbook i svart. Den er jo så mye finere.

Får vel slenge opp et par bilder etterhvert jeg også.

Lenke til kommentar

Pent nok detta Nimrad, men kanskje litt lednings kaos :p

Få orden på detta åsså legg inn et bilde til etter at du har rydda ;)

Rydding har jeg gitt opp. Jeg rydder litt innimellom, men det ser fortsatt veldig kaos ut.

Hehe skjønner har egentlig samme problem ;)

Lenke til kommentar
Gaz West, blir det ikke masse hull i veggen om man henger TV opp på veggen?
Med opphenget eg nytta meg av, blir det fire hol i veggen. Det er ikkje noko veklingar av skruar ein nyttar, så dette blir og henge.

Dog, når ein sel og flyttar ut, tar ein ikkje med lampar ein har hengt opp, hyller m.m. Dette er ein uskreven regel.

Så når det ein gong vert seld her, blir nok TVen med i prisen, på eit vis. :-)

Dog, ein kan lett gøyme, og tette slike hol med kitt og litt gipsblanding. Gjerne klatte forsiktig med litt maling. Gjeld berre å væra litt kreativ og tålmodig. :)

Hadde håpet på å se en Macbook Pro elns, muligens en Powermac ...

Ellers fint. Blitt en del 360 titler dette året ser jeg. :)

Edit: Okei da, du hadde 2. Så bare Halo 3 jeg.

2007 var the year, og years. Sjukt mykje bra som kom.

Har 3stk Halo 3. Ein legendary, ein vanleg, og ein bonus DVD.

Takkar for kommentar! :)

Lenke til kommentar
Kunne godt tenkt meg å kjøpt meg xbox 360 bare for å spille Halo serien jeg :yes:

Du må være den første jeg har sett som sier noe sånt og har ps3 og ikke xbox!!1 :!:

Hehe ja, liker bedre ps3, men kunne godt tenkt meg en xbox 360 også, veldig mange spill der ;)

Lenke til kommentar
Kunne godt tenkt meg å kjøpt meg xbox 360 bare for å spille Halo serien jeg :yes:

Du må være den første jeg har sett som sier noe sånt og har ps3 og ikke xbox!!1 :!:

Jeg kjøpte Xbox 360 nettopp kun for å spille halo-serien. (vel, nesten, kjøpte bioshock og gears of war også siden jeg har pc som ikke takler de) Og jeg eier(og har eid siden launch) PS3 og liker den bedre :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Xbox 360 nettopp kun for å spille halo-serien. (vel, nesten, kjøpte bioshock og gears of war også siden jeg har pc som ikke takler de) Og jeg eier(og har eid siden launch) PS3 og liker den bedre :)

Syns du det var verd det? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...