Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Extreme makeover!

Gammelt: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=8822365

 

Nytt:

post-116336-1207225290_thumb.jpgpost-116336-1207225306_thumb.jpgpost-116336-1207225329_thumb.jpg

 

Jeg brukte en såkalt panoramafunksjon på mobilen som består av at man limer sammen tre bilder, men siden jeg ikke holdt kameraet i samme vinkel når jeg snudde meg, så kan du se at rommet bøyer seg litt (se for eksempel ved den ovnen).

Spillsamlingen er ikke helt riktig heller, siden jeg låner bort en del spill og låner en del spill. Xboxen, PS2 og PS står ikke her nå.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Har no fått ordna eit par ting på to do lista mi, postar difor eit før og etter bilete:

 

FØR:

HPIM0236.jpg

ETTER:

IMG_4496.jpg

 

Er sjølv veldig nøgd med korleis ting ser ut no. Deilig at ingen kablar visar - gøymde dei enkelt med ein kanal eg kjøpte på Elkjøp for rundt 100 kroner.

 

Ser veldig skeivt ut på biletet ser eg -- men tru meg, har vatra til eg blei blå i trynet. Det er beint ;)

 

Dog, ankar fortsatt på at 360en er kvit. :p

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Merker jeg er sterk motstander av at alle klistrer flatskjermene på veggen. Ok i tilfeller hvor det er dårlig plass, men jeg føler mange gjør det bare fordi de kan.

 

Skjermen kommer som regel et stykke lenger bak, og jeg syns den bør være nokså stor for å kunne rettferdiggjøre noe slikt.

 

Har sett mange hårreisende eksempler der folk henger skjermen alt for langt oppe på veggen, gjerne for å passe med eventuelt halvpanel eller bilder, helt uten å tenke på det praktiske verdien av å se 45 grader opp på en skjerm som er alt for langt unna.

 

Edit: Må kanskje legge til at oppsettet til Gaz var pent det, ettersom det er det som blir diskutert.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Takkar for ros og ris! :-)

 

TVen heng ein smule høgare enn den stod før, men biletet lyg ein god del. Når eg sitt i sofaen ser eg rett fram, og er heilt avslappa i nakke og auger.

TV benken er av den lave sorten, og gjer at det på biletet ser ut som om TVen heng unaturleg høgt.

 

Geofrank, det er heilt greit at du ikkje synes noko om å ha tven på veggen, kvar sin smak.

 

Dog, eg føler eg ikkje må rettferdiggjere noko som helst. Eg prøver å køyre ein clean stil gjennom heile leiligheta, og for meg så var det då eit naturleg val og få TVen opp på veggen, og få gøymd kablane deretter. :)

 

Som sagt, takk for ris og ros!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Som en svoren fan av denne tråden føler jeg jeg må legge ut er par bilder her. Gears of War er på vei i posten, ellers er alle konsollspillene mine der med unntak av PSP-spill. Kan godt hende jeg legger ut flere bilder senere(hvertfall til høsten når jeg flytter).

 

 

2398988386_b52f433e31_b.jpg

Jeg unnskylder rotet med at jeg liker at det skal se ut som om noen lever der. Siden jeg har 10 m2 å leve på blir det ikke til at jeg gidder å få alt til å se slikt ut. :p

 

 

2398157109_b6214e3feb_b.jpg

Alle disse er kjøpt ila et år. Gaming-interessen min meldte seg ikke før jeg var så godt som 18 år(litt uvanlig kanskje?).

 

 

Jeg kan like greit prøve å hoppe etter Gaz West/Wirkola siden det er såpass bomba :)

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...