Lil-H Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lil-H: Er det 60 GB-versjonen av PS3 du har? Da har du isåfall en SACD-spiller allerede. Muligens ikke verdens beste, men er vel begrenset med utgivelser i formatet. Jepp, det er det, og jeg rocker til Dark Side of the Moon plata hver gang den snurres o_O Er ikke helt happy med lydgjengivelsen til PS3'en, skulle ønske lydbildet var litt roligere, og at diskanten var litt mindre skarp. Oppgraderinger skjer nok etter jeg får feriepenger og skatteoppgjør (forhåpentligvis får jeg cash tilbake av Staten, ikke omvendt ) Men som jeg kanskje nevnte på forrige side, så er akustikkplater prioritering nummer en Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tool - Ænema Det får du stor e-kred for av meg ihvertfall Uanz, skulle ta bilde av stæsjet mitt idag, men så gikk sikringa på ene delen av rommet, og jeg ble dismotivert Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er endelig komen på plass-ish i nye leiligheta. Etter eit helvetes flytte kaos heile helga -- mykje banning og steiking ved oppkopling av 'crucial components', er eg no stort sett klar til å ta nokre bilete :-) Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er endelig komen på plass-ish i nye leiligheta. Etter eit helvetes flytte kaos heile helga -- mykje banning og steiking ved oppkopling av 'crucial components', er eg no stort sett klar til å ta nokre bilete :-) *Sprekker snart av spenning* Når kommer bilder? VIL SE NÅ! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Må berre koma meg heim frå arbeid -- køyrer no. Og tørka litt støv, hehe! ;-) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Litt lednings kaos, men men Noen som skiller seg ut? Hadde en del PS2 spill før, men har solgt en del for å få råd til andre spill. Sorry for kvaliteten på bildene, tok de med mobilen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Herlig! Er det av nostalgiske grunner du har den gode gamle grå stående fremme eller? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Herlig! Er det av nostalgiske grunner du har den gode gamle grå stående fremme eller? Ja åsså spiller jeg litt pån da vettu Har uheldigvis ikke orginal kontroll til den da Endret 31. mars 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Men du kan vel like godt spille PS1 spillene dine på PS2 eller PS3, med bedre bile ? Regner med du kjører din PS1 med kompositt uansett, som er fyfy,spesielt på HDTV Endret 31. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ps1en er chippa og jeg spiller noen brente spill i blant, og trur ikke de går på ps3en gitt Men den er jo kanskje litt til pynt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men da er jo saken straks ein annen Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gaz West, kommer bildene snart? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er endelig komen på plass-ish i nye leiligheta. Etter eit helvetes flytte kaos heile helga -- mykje banning og steiking ved oppkopling av 'crucial components', er eg no stort sett klar til å ta nokre bilete :-) Kommer picz eller? Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Her er mine småsaker, skal skaffe meg nytt bord snart Mangler noen spill og Die Hard 3 som jeg låner bort. Så er det bare opp til meg å klare å få lastet opp bildene Edit: Tok feil bilde Endret 31. mars 2008 av Olaus Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Herregud, Gaz West! Kom igjen daaa! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Gaz, Kommer bildene snart eller? Endret 1. april 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skjerp deg a, Janerikn. Geez, så barnslig du er. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skjerp deg a, Janerikn. Geez, så barnslig du er. Var ikke innlegget ditt over litt verre? Btw, dreamteam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå