Lil-H Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er hjemmemekk; lecablokker og en tung(!) marmorplate gjør ofte susen =) Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Under kan du se mitt spillrom: Mitt spillrom Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Shit. Du har mange spill! Får du de gjennom jobben, eller har du kjøpt alle? Kult rom, forresten. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Shit. Du har mange spill! Får du de gjennom jobben, eller har du kjøpt alle? Kult rom, forresten. Jeg kan svare. Han er spillanmelder i spillarkivet og får omtaleeksemplarer av utviklerne. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Uansett! Niiice! Vil også ha en sånn stue.. Endret 25. mars 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Shit. Du har mange spill! Får du de gjennom jobben, eller har du kjøpt alle? Kult rom, forresten. Takker Får flesteparten av dem fra distributører ja. Men har også kjøpt en del. Når man ikke er blant de største sidene så er det begrenset med hva man får, men er man entusiast så blir det til at man kjøper mye Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ja, jeg bor i en badstu, okey? :!: (Kongelåt som spilles btw) Endret 26. mars 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kurrant oppsett, men hva med en kabelgate langs veggen for å skjule kablene + noen hyller til spill / filmer? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, jeg bor i en badstu, okey? :!: (Kongelåt som spilles btw) Hvilken sang? Ser ikke hva som står. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, jeg bor i en badstu, okey? :!: (Kongelåt som spilles btw) Hvilken sang? Ser ikke hva som står. Tool - Ænema Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så ikke det som sto der selv Tool eier! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Bildet er til forsikringsselskapet, så kvaliteten er litt dårlig. Og tven er byttet ut med en fullhd 42" philips-greie. Men gadgets er det iallfall nok av Endret 28. mars 2008 av skeib Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 samme htpc kabinettet jeg har, tror jeg... Har min i sølv, da hva er det som ligger på hylla over XBoxen? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 samme htpc kabinettet jeg har, tror jeg... Har min i sølv, da hva er det som ligger på hylla over XBoxen? Dingsen i hylla over er en Squeezebox. Kanskje min favorittgadget i hele verden Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 samme htpc kabinettet jeg har, tror jeg... Har min i sølv, da hva er det som ligger på hylla over XBoxen? Dingsen i hylla over er en Squeezebox. Kanskje min favorittgadget i hele verden Og Squeezebox er? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lil-H: Er det 60 GB-versjonen av PS3 du har? Da har du isåfall en SACD-spiller allerede. Muligens ikke verdens beste, men er vel begrenset med utgivelser i formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå