Nimrad Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For å utnytte FullHD på skjerm under 80" må ein sitte 1 meter'ish frå - lite bra for augene. Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Håper du er ironisk Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Da antar jeg du kan bevise det motsatte? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) På 3 meters avstand er det nok med 50" for å få utnyttet 1080P i følge dette diagrammet. En 70" skjerm vil du kunne utnytte 1080p fra 4,2 meters avstand. Så Gaz West var nok ironisk. Endret 14. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det vil si at for meg som har bare 2,5 fra der sofen står til tv-veggen så er en 1080p tv på ca 40-42" ideelt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det vil si at for meg som har bare 2,5 fra der sofen står til tv-veggen så er en 1080p tv på ca 40-42" ideelt? Tja. Har selv valgt 46", bare for moroskyld. Større er alltid bedre ikke sant? Nei det finne selvsagt begrensninger der også. Men 42 eller 46" bli begge to bra på den avstanden. Bruker selv å av å til sitte meg nærmere skjermen når det virkelig skal spilles, og da blir det fort 46" på bare 2 meters avstand. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Har prøvd å spille PS3 på 50".. For å si det slik, jeg holder meg til 40" Blir for stort for min del, kan hende folk liker å spille på 100" ( Lerret ) Endret 16. mars 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tja, 100" blir for stort, holder meg til 92" Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Personlig foretrekker jeg 42" på 1,75 meters avstand, er kanskje litt for nært men jeg liker det. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Følger opp med 1 bilde a stua mi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) snipMja ironisk og ironisk. Det eg vil fram til er at 1080p på ein "så liten" skjerm er overkill. Eg har sjølv ein 42", og sitt mellom 3 og 4 meter ifrå. På ein blindtest hadde eg heilt sikkert ikkje sett noko forskjell. Følger opp med 1 bilde a stua mi Såg ein smule rotete ut med alle ledningane som berre var balla inn bak tven. Endret 17. mars 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
MST Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Følger opp med 1 bilde a stua mi Jaja, ser jo at du har tenkt nøye gjennom plasering av høytalere og kabler;).. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Smyegel. Du har utstyret, du må bare utnytte det riktig. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 "Fort og gæli" bilde av TV-benken. Nye fronter fra B&W gjorde godt for sjela, skal jeg hilse og si. Så var det å få den jævla søbben til å fungere igjen... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 "Fort og gæli" bilde av TV-benken. Nye fronter fra B&W gjorde godt for sjela, skal jeg hilse og si.Så var det å få den jævla søbben til å fungere igjen... Sort treverk og en sort elite hadde gjort susen på det oppsettet der Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Huff, don't remind me. Skulle så absolutt hatt Elite, men jeg er nok litt for gjerrig til å bytte ut. (I tillegg til at jeg sikler stort på ny receiver). Sort treverk skulle være en enkel sak å få til... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Huff, don't remind me. Skulle så absolutt hatt Elite, men jeg er nok litt for gjerrig til å bytte ut. (I tillegg til at jeg sikler stort på ny receiver).Sort treverk skulle være en enkel sak å få til... Den hvite boxen legges ikke så veldig merke til og forskjellen på den og en Elite forsvarer ikke prisen. Ser jo forskjell på oppsettet mitt nå og før jeg kjøpte min utgave av MS sin burk, men den ble kjøpt like mye fordi min første konsoll ikke fungerte helt optimalt. Tror i alle fall att sort tre hadde gjort oppsettet ditt veldig pent (bare for å minne deg på det en gang til ). Endret 17. mars 2008 av Gorthaur Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hehe ja vet det kan bli bedre plassert... Men planen er egentlig og kvitte meg med Logitech høytalerne og handle noe med litt mer trøkk i fra Hifi klubben.... Ja ser litt rotete ut, får se om jeg gidder og ordne opp i det =) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 noe i kikkerten fra hifi klubben da? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Bildene er på ingen måte hva jeg er skikkelig fornøyd med. Dårlig lys og kjipt kamera. Men her er de no' da =] Så håper jeg dere har glede av det dere ser. Upgrades: • Skal kjøpe akustikkplater, 2 bak, 2 på siden og 2 i taket! Dette for å bedre litt på den sære klangen jeg har i rommet. Håper på et fetere lydbilde, samt roligere diskant. • CD-spilleren skal UT, og må skaffe meg en SACD med en fet DAC. • Skamler og puffer til folka som sitter i sofaen • Dualsock 3 kontroll(er) • Må nok bli en ny BD-spiller etterhvert også • Utvide til 7.1, men dette skjer nok ikke før jeg flytter • Vil da i samme slengen pøse på med noen effektblokker til front/center. Tror det var alt =] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eg blir like fascinert av TV-bordet ditt hver gang eg ser det altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå